mboost-dp1

Hvor kan man købe Nokia n800

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
5. feb. 2007 09:04
Jeg har hørt at nokia n800 skulle være tilgængelig i januar. Nu er det februar, men jeg kan ikke finde den nogen steder. Nogen der ved hvor man kan købe den?
Gravatar #2 - buch
5. feb. 2007 09:11
Du har set n95 ikke; inden du vælger at købe n800 ;) ?
Gravatar #3 - holmen
5. feb. 2007 09:23
Hvorfor blander du N95'eren ind i det? Det er ikke mig der skal have ny telefon, jeg er tilfreds med min SE k800i. Det er en kollega der skal have ny telefon.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
5. feb. 2007 15:56
Det er da ikke så lang tid siden jeg har set den i et blad, tror det var mobil, hvor de testede den, og der lød det da som om den var lige på trapperne...
Gravatar #5 - hgul
5. feb. 2007 18:22
Er det kun mig der kan se fornuften i at prøve producentens hjemmeside først?

http://www.nokia.dk/phones/n800/

Hvor den både kan købes online, samt der bliver henvist til en lang række forhandlere.
Gravatar #6 - Derfor
5. feb. 2007 18:33
Der findes også en søgemaskine der hedder google ? resultat for nokia n800 hvis du havde brugt tid på det kunne du have fundet den en del hurtigere.
Gravatar #7 - Ronson ⅍
5. feb. 2007 20:00
OGSÅ MIG! OGSÅ MIG!!! HER:
for fanden, holmen!
Gravatar #8 - drbravo
5. feb. 2007 20:37
Damn holmen. Først beder du om hjælp, derefter sviner du den første der spørger ind til det.

Og i virkeligheden kunne du selv have løst problemet med bare en mikroskopisk aktivitet mellem ørerne. Eller.. Måske ikke mikroskopisk, men ihvertfald lille.
Gravatar #9 - hgul
5. feb. 2007 20:41
#8 Det er jo ikke første gang. Jeg kan dog ikke helt finde ud af hvem der er mest dum. Os der bliver ved med at hjælpe med et svar, eller holmen der åbenbart aldrig lærer at undersøge tingene selv før han spørger ;-)
Gravatar #10 - holmen
5. feb. 2007 21:33
#8 Hvad snakker du om? Jeg har ikke svinet #2, jeg forstår bare ikke hvorfor han skal spørge om jeg har set n95'eren, når det nu er n800'eren jeg spørger ind til. Derefter fortæller jeg at det ikke er mig, men en kollega, der leder efter telefonen.
Gravatar #11 - milandt
6. feb. 2007 09:35
#10 så kan du jo spørge din kollega om han har set n95'eren :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login