mboost-dp1

Hvis du keder dig

Gå til bund
Gravatar #1 - hundeboll
30. jan. 2007 13:37
Jeg har ikke selv "gennemført" testen og fået et svar, men jeg vil gerne høre fra andre, der har fået svar på denne test:
http://www.testdiggratis.dk/OCA.htm
Gravatar #2 - warren
30. jan. 2007 14:02
#1 Jeg er på grænsen til at rate dig som flamebait, men er ikke sikker på om du er klar over at det er Scientologi der står bag? http://www.testdiggratis.dk/

Kan ikke opfordre nogen til at bruge denne test, dagen efter står der nogen ude for din dør og prøver at hjernevaske dig, og kime din mobil ned konstant.
Gravatar #3 - milandt
30. jan. 2007 15:52
hvis man ønsker at tage testen kan man benytte følgende oplysninger - såfremt man efterfølgende ikke er interesseret i at blive ringe op selv
[spoiler]Martin Hundebøll
Risdalsvej 34, st, 13
8260 Viby J
tlf: 89 43 65 13[/spoiler]
Gravatar #4 - BurningShadow
30. jan. 2007 16:26

Jeg tror godt han viste det, for dette er at finde med fed skrift, nogenlunde øverst på siden....
testevaluator fra Dianetik og Scientologi Informationen
Gravatar #5 - Acro
30. jan. 2007 16:37
#2 warren:
Jeg har prøvet at tage den - bare for sjov. Ingen kimer mig ned, ingen forfølger mig, men du lider til gengæld af voldsomt paranoia.

Endvidere har det første indlæg ikke set skyggen af 'flamebait'. Læs venligst definitionen; systemet fungerer ikke, hvis det ikke anvendes korrekt.
Gravatar #6 - warren
30. jan. 2007 16:55
Så langt noget jeg slet ikke at læse, syntes det så skummelt ud med det samme.

;-) hahaha, jeg lider ikke af paranoia, man høre jo bare så meget dårligt om sekten.

Jeg sagde bare at jeg var tæt på at flamebaite, havde nok også gjort det hvis det var en sprit ny bruger på forummet.
Gravatar #7 - Acro
30. jan. 2007 17:03
#6 warren:
Hvordan kan man bo i Nordvest og ikke bare være lidt paranoid? ;-)
Gravatar #8 - FlowerChild
30. jan. 2007 17:07
omg, læste den første halvdel af spørgsmålene igennem, tydeligvis designet til at lokke "svage" mennesker med i Scientoligi. Lægger op til at sygliggøre naturlige reaktioner og lavt selvværd.
KORS I RØVEN
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login