mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvorfor gør vi egentlig overhovedet det her? :D
I dunno, Peter! Maybe someone is making money off of it?
No dice, bro. We nicked 'em in the sharp turn.
Ja, jeg føler mig godt nok klogere efter denne samtale.
That doesn't make sense.
I dunno, Peter! Maybe someone is making money off of it?
No dice, bro. We nicked 'em in the sharp turn.
Ja, jeg føler mig godt nok klogere efter denne samtale.
That doesn't make sense.
Koujinkamu (2577) skrev:pewpewpewpewpewpewpewpewPEWPEWPEWPEWPEWPEWPEWPEW!
MSIBRUG AF MIT NAVN! JEG VIL HAVE EN MILLIONMILLIARD KR I ERSTATNING!!!!!11!1!1!!!!ONE ;D
Den ita forfatter elsa morentes har skrevet en bog i 1974 der i øvrig også ligger i trykke nog udkommer til efteråret,
historien hedder den roman hun har skrevet
hovedperson david zegra. ita-jøde, offer for nazi-ide om hvad godt liv er. DavidZega er bleve narkoman er gået i hundene.
En af de sidste aftenener i hans liv er han på værtshus og rejser sig op. Holder en FLAMMENDE!! tale. Om MAGTEN. og om falske profeter.
Talen den ender ud i en slags prædiken . DZ taler om Kristus! Ikke den K vi kender fra Historien men om den han kalder MAGTENS fugle-skræmsel.
(redskab for magthavernes hånd osv)
historien hedder den roman hun har skrevet
hovedperson david zegra. ita-jøde, offer for nazi-ide om hvad godt liv er. DavidZega er bleve narkoman er gået i hundene.
En af de sidste aftenener i hans liv er han på værtshus og rejser sig op. Holder en FLAMMENDE!! tale. Om MAGTEN. og om falske profeter.
Talen den ender ud i en slags prædiken . DZ taler om Kristus! Ikke den K vi kender fra Historien men om den han kalder MAGTENS fugle-skræmsel.
(redskab for magthavernes hånd osv)
Caek of Doom (2586) skrev:Jeg spiser i hvert fald grimt :D
Nej, du spiser da pænt... især spaghetti :D
Koujinkamu (2589) skrev:Nej, du spiser da pænt... især spaghetti :D
Spaghetti er faktisk noget af det jeg spiser allerpænest. xD
Caek of Doom (2592) skrev:Spaghetti er faktisk noget af det jeg spiser allerpænest. xD
Virkelig? 0.o
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.