mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fe950 (15446) skrev:cnr (15443) skrev:Kan man blive vaccineret imod fyldte boller?
Ja. Vaccinen består af halvdårlige eller døde celler, for eksempel fra CBMs boller. Så vil dit immunsystem lære at bekæmpe friske celler.
Du kan dog opleve kvalme og problemer med fordøjelsessystemet, men bivirkningen er midlertidig.
Uuuuuuuurgh....
Her er en kage til fordøjelses systemet
Flemhans (1) skrev:Hej
Her kommer en rigtig sjov leg: "Hvem får det sidste ord?". Legen går i al sin enkelthed ud på at få det sidste ord i tråden.
Foreløbig har jeg det sidste ord!!
Mvh
Flemers.
Flemhans (31) skrev:hvis i synes den er kedelig kan det være jeg vinder, for jeg giver aldrig op
Flemers startede tråden tilbage for næsten 12 år siden, og sagde bl.a. dengang, at han aldrig ville give op. Hmmmm.
MarsontheRocks (15455) skrev:Flemhans (1) skrev:Hej
Her kommer en rigtig sjov leg: "Hvem får det sidste ord?". Legen går i al sin enkelthed ud på at få det sidste ord i tråden.
Foreløbig har jeg det sidste ord!!
Mvh
Flemers.Flemhans (31) skrev:hvis i synes den er kedelig kan det være jeg vinder, for jeg giver aldrig op
Flemers startede tråden tilbage for næsten 12 år siden, og sagde bl.a. dengang, at han aldrig ville give op. Hmmmm.
Flemers har ikke givet op. Flemers er her
dugfrisk (15462) skrev:fe950 (15460) skrev:
how dare you.
Et tilbageblik.
På hans glorværdige karriere ved FE (Friske Endetarme) i akasut?
Han beholdte både betegnelsen og nummeret
Selv efter hans karrieres ende var kommet
Det var noget med en klistret affære og tab af friskhed
fe
950
Altså frisk endetarm nummer 950
cnr (15465) skrev:Nogle der ved, om NEWZ lukker pga Coruna? Nå nej - dumt spørgsmål, der er ikke mere end 100 aktive brugere her inde :-D
96 faktisk
Nøgen sex > sex und nøgenti > 6x9 > 9x6 > 42 > HHGTTG fylder 42 år i år
fe950 (15464) skrev:Du virker meget glad for mandlige endetarme.
Jeg tænker bare tilbage på din tid hos FE
Du skulle tage en tur til tarm og køre byen fra ende til anden
Dog skal du nok lægge en stram kurs gennem Tarm for at få den bedste oplevelse
fe950 (15468) skrev:Så... Du har tanker og fantasier om det. Det er helt ok.
Ja men jeg kan jo ikke prale af at have været en del af FE. Jeg kan godt forstå du stadig er stolt over at du var med. Hvor lang tid gik der før de havde boret forbi nr 950?
Jeg har indtil videre valgt at lukke min terasse de næste 2 uger grundet at jeg har konstateret at der står en kasse med Corona Extra fra Tyskland derude
Er man Tarmrenser i Tarm, er man så bar(e) renser?
Eller Tarm Tarmrenser?
Eller Tarmrenser fra Tarm?
Hvis man også er politisk aktiv skal man så følge (en) stram kurs gennem Tarm?
Er det blevet forbudt at stå i kø i Tarm for at få den nyeste Tarmrenser gadget fra rensTarm?
Eller Tarm Tarmrenser?
Eller Tarmrenser fra Tarm?
Hvis man også er politisk aktiv skal man så følge (en) stram kurs gennem Tarm?
Er det blevet forbudt at stå i kø i Tarm for at få den nyeste Tarmrenser gadget fra rensTarm?
CBM (15466) skrev:cnr (15465) skrev:Nogle der ved, om NEWZ lukker pga Coruna? Nå nej - dumt spørgsmål, der er ikke mere end 100 aktive brugere her inde :-D
96 faktisk
Så i 42 år har svaret været 42? Det må betyde, at nu går verden under
cnr (15475) skrev:CBM (15466) skrev:cnr (15465) skrev:Nogle der ved, om NEWZ lukker pga Coruna? Nå nej - dumt spørgsmål, der er ikke mere end 100 aktive brugere her inde :-D
96 faktisk
Der er ikke noget magisk, udover magisk
cnr (15475) skrev:CBM (15466) skrev:cnr (15465) skrev:Nogle der ved, om NEWZ lukker pga Coruna? Nå nej - dumt spørgsmål, der er ikke mere end 100 aktive brugere her inde :-D
96 faktisk
Eller om 42 år?
Husk det er nu der skal hamstres gødning i Tarm. Det er skide vigtigt at få fat i lortet mens man ka'
dugfrisk (15479) skrev:CBM (15478) skrev:Husk det er nu der skal hamstres gødning i Tarm. Det er skide vigtigt at få fat i lortet mens man ka'
Det bliver godt når havbruget dør igen. Vh. brunst4
10-4
dugfrisk (15483) skrev:spacey?
En fyr vi kaldte spacey tog den ud i det blå
Psst... jeg er ved at ligge en dugfrisk dej eller to
cnr (15487) skrev:Jeg er lige nu på et hotel med japanske toiletter. Det er en lidt speciel fornemmelse, at blive spulet i strammeren af en tempereret vandstråle
cnr (15489) skrev:Der er også indbygget varme i brædtet samt føntørrer til ballerne
Frækt
fe950 (15494) skrev:Jeg har en teori om at Corona er naturens svar på for meget CO2. Den fik da CO2 forbruget ned i løbet af ingen tid.
Jeg kører mindre bil, prutter mindre og er holdt op med at d(r)ille CBM på grund af Corona-dimserne.
Du burde kører mere bil. Hvis ikke man gør det, går hjulene i stå.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.