mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fe950 (15411) skrev:Netop. Jeg bemærker dog at du skrive Ove og ikke 0ve. Synes du ikke at 0 er lige så værdig som O.
Kære
Jens-Holger Erik-Ejnar Tuttelut,
o og 0 og O er ej ok
Men det er mo-kå
fe950 (15424) skrev:Du er også for ung og uerfaren. I gamle dage brugte man Matadat til at udregne afstanden mellem Lem og Tarm.
Er det en hård tur?
fe950 (15426) skrev:Du kan bare tage det roligt. Du kan sagtens klare turen.
Næh ellers tak... jeg vil hellere besøge karens klit
cnr (15428) skrev:Ja men har Karens Klit lyst til at få besøg af dig?
Naturligvis
På samme måde som at du er stamgæst i tarm
CBM (15434) skrev:cnr (15428) skrev:Ja men har Karens Klit lyst til at få besøg af dig?
Naturligvis
På samme måde som at du er stamgæst i tarm
Forskellen er, at jeg sørger for masse af gennemgående trafik i Tarm, så det ikke stopper helt til der. Jeg tvivler stærkt på, at Karens Klit har nogle fordele ud af, at du render rundt og skider i skovbunden
cnr (15443) skrev:Kan man blive vaccineret imod fyldte boller?
Ja. Vaccinen består af halvdårlige eller døde celler, for eksempel fra CBMs boller. Så vil dit immunsystem lære at bekæmpe friske celler.
Du kan dog opleve kvalme og problemer med fordøjelsessystemet, men bivirkningen er midlertidig.
fe950 (15446) skrev:cnr (15443) skrev:Kan man blive vaccineret imod fyldte boller?
Ja. Vaccinen består af halvdårlige eller døde celler, for eksempel fra CBMs boller. Så vil dit immunsystem lære at bekæmpe friske celler.
Du kan dog opleve kvalme og problemer med fordøjelsessystemet, men bivirkningen er midlertidig.
de døde celler, kan du finde på et glansbillede
dugfrisk (15447) skrev:fe950 (15446) skrev:cnr (15443) skrev:Kan man blive vaccineret imod fyldte boller?
de døde celler, kan du finde på et glansbillede
rich's
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.