mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
cnr (11604) skrev:
Bingo!
Workin 9 to 5, with my brests to make a livin... its all messy and unforgivin...
I must be outta my mind, I almost never get my money, and none of it is
giiiiivin to my honeeeyyyy
cnr (11607) skrev:
Play a song for me AppleJack, AppleJack
Play a song for me and I'll sing
Play a song for me AppleJack, AppleJack
Play a song, let your banjo ring
I egg your manhood
I never promised you the hose darlin
Along with the missing sunshine
There's gotta be a little pain some time
He got somethin goin on
Hardcore love is blind
It requires more dedication
All da love we feel
Really need no conversation... Because
We ride him together, ah-ah
Makin love with many others, ah-ah
fe950 (11611) skrev:کلمه
Ipeni inamandla kunekrele
Ang pen mas gamhanan kay sa espada
Қотил аз шамшери тавонотартар аст
కత్తి కన్నా కన్నా ఎక్కువ శక్తివంతమైనది
قلم د تلو په پرتله خورا پیاوړی دی
قلم تلوار سے زیادہ طاقتور ہے
jeg kan ikke give dig den på kina maner da det fanges af spam filtret.. lol
dog kan persisk og mange andre interessante sprog bruges
قلم از شمشیر قوی تر است
fe950 (11616) skrev:CBM (11614) skrev:fe950 (11613) skrev:Enig. Det sidste ord er stærkere end en kop kaffe.
Kaffe er det nye sort
Men
Ordet "kaffe" stammer fra det arabiske ord qahwa og betyder brun!
Så ...brun er det nye sort.
Jeg drikker selv sort Brun.
Jeg drikker brun brun
fe950 (11618) skrev:Kommer du brunt sukker i brun brun
Jeg bruger selv ikke brunt sukker i sort brun
Jeg bruger brun i brun brun brun eller brun^4
Brun brun kaffe, brun sukker, brun chokomælk
Og bagefter går jeg på toilettet og afleverer en brun
fe950 (11622) skrev:Er det når du drikker brun lige efter brun-ch. Det giver altis en titantisk udfald.
Præcis
Og til brun-ch får jeg gerne brun-ede brunkål med brun sovs
fe950 (11624) skrev:Og en portion brownies.
Det givet lidt colorit i combination med kaffe. Lige til en spansk maleri i lokummet.
Ja brunt er jo blevet kunst, bare spørg Randers.. Selv hvis det bare er i en dåse
fe950 (11626) skrev:Har hørt at hele byen er et kunstværk.
Der er steder som ikke er brune, men der er da en hyldest til det brune i et kunstværk som også er offentligt toilet, det hedder hundelorten og ligner at en Murer har forsøgt at bygge en af hans hundes hundelorte i røde mursten
Den er åbenbart blevet flyttet
Https://randersidag.dk/?Id=9652
fe950 (11628) skrev:Det er i hvert fald en start.
https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/soeren-fandt-...
LOL
Dejligt at se en fodboldbane blive brugt til noget fornuftigt, alt det gødning må jo også være godt for græsset
Men ja, folk lader simpelthen deres hunde skide overalt uden at samle op og det virker som om at det er størstedelen af hunde ejerne som ikke samler op og lader hunde skide overalt på fodboldbaner, andre mennesker private haver, offentlige fortorv, stier og veje og alle mulige andre steder
Vi måtte hegne vores have helt ind for ikke at drukne i hundelorte
Og vi har ikke hund
Havde en lille byhave på et tidspunkt, der var 10-15 kattes foretrukne toilet, det var altid rart at starte hver tur derud med at fjerne lort.... Det må være fedt at være katteejer. Giv den lidt mad i ny og næ og lad den løbe frit omkring, så skal andre nok rydde op efter den
cnr (11630) skrev:
Havde en lille byhave på et tidspunkt, der var 10-15 kattes foretrukne toilet, det var altid rart at starte hver tur derud med at fjerne lort.... Det må være fedt at være katteejer. Giv den lidt mad i ny og næ og lad den løbe frit omkring, så skal andre nok rydde op efter den
Folk burde holde deres katte på deres egen matrikel. Vores kommer kun ud i snor.
Ugen starter med lortesnak.
Og det hele startede med cnr's dårlige mave for en uge siden.
Vi burde have skaffet ham gode friske tarmbakterier.
https://www.helsehelse.dk/nds-i-l-8970p.html
Og det hele startede med cnr's dårlige mave for en uge siden.
Vi burde have skaffet ham gode friske tarmbakterier.
https://www.helsehelse.dk/nds-i-l-8970p.html
cnr (11634) skrev:
Kan jeg ikke bare nøjes med at drikke noget økologisk kærnemælk?
du skal skylle tarm flora pulveret ned med lunken øko kærnemælk
du vil vel gerne have et sundt planteliv i tarm?
det sker nemlig af og til at der kommer banditter fra lem og ødelægger flora i tarm
cnr (11636) skrev:
Som sådan en bande eller noget? Så hvis man bare undgår dem der er med-lem, så er der ingen problemer?
det er ikke så enkelt...
nu hvor alle på nettet kan læse at du har problemer med Tarm... så er det kun flg. at gøre...
..undgå Tarm og alle der er med-lem, så er du på den sikre side... HVIS du drikker pulveret sammen med lunken øko kærnemælk, så du kan støtte plantelivet (flora) i Tarm :-)
problemet er at hvis du ikke støtter plantelivet i Tarm, så risikerer du at blive med-lem, fordi Lem uforvaren tit kommer til at skade Tarm flora
desuden er det meget svært at undgå at være med-lem hvis man er en mand... medmindre man undergår en operation
Qw_freak (11638) skrev:Ord.
nej, TARM
Et patriotisk rødt og hvidt læk fra Tarm, afslører at cnr nu har store problemer i Tarm og at der nu slet ingen flora er i Tarm.... er det en stor bandit der er på spil.... Er der tale om tyk mælk fra Lem?
Hvilken fødevare katastrofe er det mon der nu potentielt truer Lem?
sidste nyt fra den lokale sprøjte... Tarm flora ødelagt af tykt mælk, cnr er hovedmistænkt grundet hans udtalelser om at han har problemer med Tarm... Er denne mælk fra Lem mon udsendt af qw?
qw er også under mistanke for at være en mystisk lemmedasker fra Lem som er med-lem og glad for mælk
cnr (11640) skrev:
Er det Qw, der også har været forbi den fodboldbane i Randers som nævnes i post 11628?
muligvis, han kan jo ANGIVELIGT have haft hunde med som alle har medbragt læk fra Tarm... Om det så er forbundet med at han ANGIVELIGT er begyndt at sende gammel klistret mælk fra Lem til Tarm, det skal jeg ikke lige kunne sige...
ANGIVELIGT så er han også stiv når han sender mælk fra Lem til Tarm.
er det mon qw der er den hovedmistænkt i hele denne sag som lugter langt væk?
det er også røvirriterende når der er problemer i Tarm...
cnr (11643) skrev:
Qw Tarm Gødning ApS - økologisk gødning udspredes mens De venter
Qw_freak (11644) skrev:Ord.
ja selvfølgelig... nu giver det hele mening.. tror jeg nok... han er allerede ved at sprede ORDET :-)
fe950 (11646) skrev:
Vi er ved at opnå indsigt i sammenhæng mellem hundelort fra Randers, Flora's Tarmproblematik og cnr's økologisk mælk fra butanisk have. The missing link må være Qw's tarmslyng(ord)
Det er på tide at nævne Prep som ekstra sikkerhed hvis der sker indbrud i Tarm.
dette stikker dybere end vi regner med... det er en klistret sag
CBM (11647) skrev:fe950 (11646) skrev:
Vi er ved at opnå indsigt i sammenhæng mellem hundelort fra Randers, Flora's Tarmproblematik og cnr's økologisk mælk fra butanisk have. The missing link må være Qw's tarmslyng(ord)
Det er på tide at nævne Prep som ekstra sikkerhed hvis der sker indbrud i Tarm.
dette stikker dybere end vi regner med... det er en klistret sag
Yes.det mærkes hele vejen op i systemet
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.