mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
cnr (11551) skrev:
Rejste du dertil med G-strengen?
Ja og der var en del G påvirkning grundet fart
Der er en hel del af disse rejseselskaber som gerne ser at jeg benytter deres services, men jeg er af den gamle skole og holder mig til en enkelt service af gangen... og når man nu også har livstids abbonement...
cnr (11553) skrev:
G-strengen min ven - den fynske motorvej naturligvis!
Forbinder trekantsområdet med alle røvhullerne
Ah ja ok men der var stadig en del G påvirkning grundet høj fart
Vi kan udskifte rejseselskaber med biler og bilproducenter
Samt abbonement med garanti :-)
Hmm ups, vi har faktisk 2 biler af hvert sit mærke :-)
Det er dog kun den ene der har kørt på den fynske motorvej indtil videre
cnr (11557) skrev:
Men prøv at spørg henne i den lokale bodega, de ved sikkert hvem hun endte med at tage med hjem i nat
Vi må håbe hun får lidt håndører for det denne gang
cnr (11559) skrev:
Tja - er det bedst at være billig eller gratis?
Det kommer an på om man får hvad man betaler for
also.. fair warning.. efter indtagelse af et æble, så klemmer jeg FORMENTLIG en voldsom gang varm luft ud mellem mine baller...
Qw_freak (11561) skrev:Ord.
Kor? Jamen det kan vi da godt, men så må du altså synkronisere dine luftudslip med mine
fe950 (11567) skrev:Så så, drenge. Vær nu søde ved hinanden. Ord, mor, kor, det hører hjemme der hvor i bor.
Vi giver dig gerne lang snor. Men du må ikke sladre til din mor. Og du må ikke drikke en Thor. Din have er i fuld flor. Men ikke som du tror. Der er en grund til at din nabo glor. Nej din øl indeholder ikke klor. Bor du oppe i nord? Hvor var du i går? Flattus din bagdel slår. Dine naboer gisper i kor. Alt i din have gror. Dit tøj er hvor? Nej du hedder ikke Dior!
fe950 (11573) skrev:Eller muuuuuh_ske-ter?
Naaah... En muuuuh-ske-ter med en muuuuh-ske-donner og en muuuh....muuuuh....mmmmm...
cnr (11575) skrev:
CBM - hvis du nogensinde bliver træt af kodning, så vil du kunne få en stor karriere som poet
fe950 (11576) skrev:CBM kender poeternes kode
Men tit falder han i nåde
Det handler ofte om landekode
Som CBM forveksler med kildekode
Jeg har tit oplyst min adgangskode
Men CBM tænker konstant at det er fejlkode
Nu får han en pinkode
Som han kan afkode.
Kildekode er som poesi, hvis da ellers man ej er en mental si,
At rime er for de fine,
Adgangskode, landekode, pinkode og afkode er alle for dem der vil rode
cnr (11597) skrev:
Store patter
Så må du hellere anskaffe dig en BH. Ellers får du ondt i ryggen.
Hvis du sørger for at stoppe med at bruge netundertrøje og bruger en trøje der ikke er nem at se igennem, så behøver de andre mænd i frimærke klubben ikke vide at du går med BH... Du skal dog nok ikke vælge en push up BH :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.