mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fe950 (8665) skrev:Al motion - også vægtløftning - er godt
Motion er pisse farligt. Folk dør af det lort.
fe950 (8674) skrev:man kan altid blive klogere
Hvilket er derfor jeg nu har sat mig for at undersøge, om de også kan lugte dem, eller det kun er lyden der slipper ud!
Hængerøven (8675) skrev:Hvilket er derfor jeg nu har sat mig for at undersøge, om de også kan lugte dem, eller det kun er lyden der slipper ud!
Jeg tror ikke, du kan nå en enegyldig konklusion. For eksempel, synes jeg at nogen lugter og andre er lugtfrie. Det kan skyldes forskellighed hos gas-producenterne, men det kan også skyldes, at min lugtesans har en oppe-tid på under 100%
“We were interested in looking at how many animals use flexible margins (or tips) on their propulsors because we know in the jellyfish vehicle, propulsive proficiency improved by orders of magnitude when we put a passive, flexible, silicone margin around the [jellyfish] bell,” Costello says. “The question for us was, how and why does flexibility increase thrust? And from an engineering standpoint, how do you incorporate flexibility into a design so it does increase thrust?”
"The Babel fish is small, yellow, leech-like, and probably the oddest thing in the universe. It feeds on brain wave energy, absorbing all unconscious frequencies and then excreting telepathically a matrix formed from the conscious frequencies and nerve signals picked up from the speech centres of the brain, the practical upshot of which is that if you stick one in your ear, you can instantly understand anything said to you in any form of language: the speech you hear decodes the brain wave matrix."
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.