mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg må være på den mørke side eftersom du er god og benevolent at du rater mig informativ.. :P
Muhahahaha, the dark side will once again rule!
Muhahahaha, the dark side will once again rule!
Du er stadigvæk super. Måske skulle jeg begynde at rate andre informativ så jeg kan komme tilbage på super.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (7566) skrev:#7565
Pas nu på din karma ...
for hver Flamebait jeg uddeler giver jeg ca. 10 Informative
og er det ikke nok så må jeg jo bare uddele nogle flere
didriksen86 (7568) skrev:Bare rolig. Du er ikke blacklistet hos ratingbanden.. :P
Kunne ellers være fedt at prøve at blive Blacklistet
Teoretisk set vinder han vel når tråden dør, da man jo kunne være en ordkløver og finde ham der får det sidste "ord"
fe950 (7580) skrev:Det vi jo ikke ske. Vi er mange der keder os og holder fast i tråden.
Nej det ved jeg sguda godt, men det ændrer ikke ham der freaken at skrive 'ord', så kan kan vinde hvis, gud forbyde det, at Newz går offline i 14 dage
didriksen86 (7583) skrev:I begynder vel at give op om ikke så lang tid.. Lad os sige om 2 år.
aldrig om det så er det sidste jeg gør inden jeg dør så er det at skrive her inde!
csstener (7582) skrev:Gad vide hvor indlæg der er i denne tråd om 20 år......
"We are in the year 2561 and who should have thought that the danish forumthread "Hvem får det sidste ord?" (on newz.dk), has reached a worldrecord high wordcount for one thread of 3.451.678.450.331 words.
But according to a partition (now signed by more than 1,822 million people worldwide), the actual wordcount is 3.451.678.450.330, so a recount has been asked for, which has now been approved by The Great Council.
So it's difficult to say who will indeed get the last word, in this ongoing and epic saga.
- and now over to You John. You have more on the hack of the transatlantic light-lines? ..."
--
125.973.666.070
Jeg gik en tur i skoven og fandt en sten. Jeg valgte at kaste med stenen men ville finde det helt rette sted.
Jeg gik lidt længere ind i skoven, og fandt en åbning med et lille vandhul. Der sad et par drenge og fiskede, så der ville jeg ikke kaste min sten.
Jeg fortsatte ind i skoven for at finde det helt rigtige sted for mig og min sten. Men efter lang søgen fandt jeg ikke et sted jeg syntes om.
Nu sidder jeg her med min sten hjemme i min stue, og tænker, måske jeg skulle ryge mindre hash.
Jeg gik lidt længere ind i skoven, og fandt en åbning med et lille vandhul. Der sad et par drenge og fiskede, så der ville jeg ikke kaste min sten.
Jeg fortsatte ind i skoven for at finde det helt rigtige sted for mig og min sten. Men efter lang søgen fandt jeg ikke et sted jeg syntes om.
Nu sidder jeg her med min sten hjemme i min stue, og tænker, måske jeg skulle ryge mindre hash.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.