mboost-dp1
Hvem er fuld?
Ikke så godt... skal på mit nye arbejde kl 10 og har lige brækket mig ud over min lillebrors tastatur.. :S og har ikke sovet i nat pga vores ultra flinke tyrker nabo invitere mig ind til en øl i anledningen af nytår.. :S shit shit shit..
forresten kender i det, når man flækker fuldkommen itu over noget som er skrevet her inde, så man, af ren latter og humor og lidt alkohol i blodet, kommer til at slå hånden ret kraftigt ned på sin laptop så der rygere 6 knapper af, og så kommer ens grådige møghund og sluger to af dem.. :/
Damn min nye kollega er ellers rimelig pæn ;D
Forstil jer dette:
Du arbejder på et plejehjem med en masse, ja ældre mennesker. Du arbejder sammen med en hot sild i et køkken, som har vidt arbejdstøj på. Som de fleste sikkert ved herinde, så har hvidt bomuldstøj det med at blive gennemsigtigt når det bliver vådt. Forestil jer så, at vandspuleren er sat på maks og der ligger en dyb øser (ske til at øse suppe med) nede i vasken. På grund af fysikkens love, så når man spuler vand ned i en dyb glat øser, så sprøjter vandet i en stråle op mod en selv, hvis man står foran. Jo mere tryk, jo mere vand. Gæt selv hvad der skete da hun skulle vaske op... Jeg kan kun sige at hun havde sort G-string og sort BH på idag..........
Forstil jer dette:
Du arbejder på et plejehjem med en masse, ja ældre mennesker. Du arbejder sammen med en hot sild i et køkken, som har vidt arbejdstøj på. Som de fleste sikkert ved herinde, så har hvidt bomuldstøj det med at blive gennemsigtigt når det bliver vådt. Forestil jer så, at vandspuleren er sat på maks og der ligger en dyb øser (ske til at øse suppe med) nede i vasken. På grund af fysikkens love, så når man spuler vand ned i en dyb glat øser, så sprøjter vandet i en stråle op mod en selv, hvis man står foran. Jo mere tryk, jo mere vand. Gæt selv hvad der skete da hun skulle vaske op... Jeg kan kun sige at hun havde sort G-string og sort BH på idag..........
jeg var også fuld i nat... faktisk så fuld at jeg væltede bagover på en barstol... nu ser jeg sådan her ud:
http://newz.dk/gfx/pictures/users/internt/amokk_kv...
http://newz.dk/gfx/pictures/users/internt/amokk_kv...
Surt Amokk, du må lige få en med ryglæn næste gang ;)
Hvilket minder mig om en historie jeg hørte om en fyr, der havde stamplads på et værthus og havde lavet et lignende stunt.
Så tog han 14 dage på Nordsøen, og da han kom tilbage havde de pænt sat hans "navneskilt" for foden af barstolen og ikke på baren, hvor de åbenbart plejede at sidde.
Jeg aner ikke om det er en røver, men lidt sjov er den da.
Hvilket minder mig om en historie jeg hørte om en fyr, der havde stamplads på et værthus og havde lavet et lignende stunt.
Så tog han 14 dage på Nordsøen, og da han kom tilbage havde de pænt sat hans "navneskilt" for foden af barstolen og ikke på baren, hvor de åbenbart plejede at sidde.
Jeg aner ikke om det er en røver, men lidt sjov er den da.
Jeg var fuld, så fuld at jeg kom til at knække mig for første gang i halvandet år, kom på buddy holly, fik rullekebab, var til fest med en sproglig(!) 3. g gymnasieklasse, diskuterede Wii(om den var sund for folket i forhold til PS3 og Xbox 360) og var med til at lukke bageren op klokken halv 6 for at få Cocio :D
#21 medmindre I slår jer sammen med brugerne af fx. http://www.olivianet.dk/ tror jeg ikke der bliver så meget gang i den, ud over en flok nørder der sidder og stener til et par bajere
Haha - ugens frisørtips...
Uge 50 - Udgået for balsamDet er sgu da noget vi alle kan bruge! Lidt metroseksuel er nørderne vel også :-)
Hvis du ikke har mere balsam tilbage, og dit hår bare trænger til en behandling, så kan du bruge almindeligt fugtighedscreme i hårtopperne i stedet. Brug ikke for meget, for så kommer håret til at se for fedtet ud. Brug i øvrigt altid cremer uden parfume til håret.
Kan husk der var en laaaaaaaaaaaaaaang debat om hvor en evt. fest skulle holdes samt hvor Danmarks centrum er!
Skulle festen realiseres skulle den selvfølgelig holdes i Kolding - Newz´s opholdssted... Det er selvsagt. Så kunne den evt. starte med en rundvisning i serverrummet efterfulgt af cocktails både hos hmn, Net_Srak og Pernicious.
Kan husk der var en laaaaaaaaaaaaaaang debat om hvor en evt. fest skulle holdes samt hvor Danmarks centrum er!
Skulle festen realiseres skulle den selvfølgelig holdes i Kolding - Newz´s opholdssted... Det er selvsagt. Så kunne den evt. starte med en rundvisning i serverrummet efterfulgt af cocktails både hos hmn, Net_Srak og Pernicious.
syntes da helt klart den skulle holdes på Sealand... Newz.dk kunne jo passende købe landet for alle de reklame penge de tjener :P
syntes da helt klart den skulle holdes på Sealand... Newz.dk kunne jo passende købe landet for alle de reklame penge de tjener :P
#23 den her er en af de federe tråde på olivianet!
http://www.olivianet.dk/default.asp?ID=1042&ro...
:-P
http://www.olivianet.dk/default.asp?ID=1042&ro...
:-P
ja den er fed.. ;D håber du kan tåle sjov.. heheh prøv at tjeke den igen :D
ja den er fed.. ;D håber du kan tåle sjov.. heheh prøv at tjeke den igen :D
seiøst jeg kom til at kigge på deres forum.. det er satme mere spændende end newz.dk :) **tiihihih**
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund