mboost-dp1
Hvad vil denne vare koste, fra kina.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Link
Min far vil gerne bestille den forstærker jeg linker til. En bekendt købte en for år tilbage, og var ikke chokeret over leveringsomkostninger eller told/moms/andet.
Jeg er ikke klar over om reglerne er ændret siden, eller om han bare var heldig, men sidst jeg bestilte en tshirt og noget hotsauce fra USA fik jeg et fint lille brev fra post DK om at jeg lige skulle smide ca det samme i told eller afgifter, for at få pakken udleveret.
Hvad risikerer man når man bestiller noget fra kina? På forhånd tak.
Min far vil gerne bestille den forstærker jeg linker til. En bekendt købte en for år tilbage, og var ikke chokeret over leveringsomkostninger eller told/moms/andet.
Jeg er ikke klar over om reglerne er ændret siden, eller om han bare var heldig, men sidst jeg bestilte en tshirt og noget hotsauce fra USA fik jeg et fint lille brev fra post DK om at jeg lige skulle smide ca det samme i told eller afgifter, for at få pakken udleveret.
Hvad risikerer man når man bestiller noget fra kina? På forhånd tak.
10100 kroner beregnet efter 2% told.. Er dog ikke sikker på om dette er det korrekte og det er uden fragt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.