mboost-dp1

Hvad har du fået i julegaver?

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
25. dec. 2006 08:55
Ja så er juleaften jo overstået, og nu er der kun de dejlige familie julefrokoster tilbage (skal til 4 af slagsen og der skal rafles i alle :/ ) Håber at alle selvfølgelig har haft en juleaften igår med en masse gode gaver selvfølgelig! Jeg selv har jeg fået
* Elektrisk tandbørste fra braun inkl. ekstra skaft.
* gavekort
* Elektrisk tandbørste fra Philips (skal byttes)
* Sweaters og t-shirts
* Underdrenge
* Kagefad fra Rosendahl (af kæresten)
* Piskeris (Weee :S )
* CD
* og noget mer' tøj :D
Ja der var ikke så mange hårde pakker som kunne bruges til pc'en, men har bevidst ikke ønsket mig det, for folk kan alligevel ikke finde ud af at købe det :)

Men hvad har du fået? :)

Og god bagjul:)
Gravatar #2 - buch
25. dec. 2006 09:37
Håndtag med varme i til scooteren, vandskål, bøgeflis, kalk, 1150,-, pleje serie samt en uv pære, kreditkort formet oplukker, id voks og 2 gb pro duo kort
Gravatar #3 - Derfor
25. dec. 2006 09:48
Ny kontorstol, nyt fjernsyn, en deo, Garfield 2, en t-shirt og tre sweatshirts (så kan jeg da i det mindste se godt ud til halbal i aften, skåååål)
Gravatar #4 - buch
25. dec. 2006 18:17
Hvis du vil se godt ud, skal du have alle 3 på, og godt trukket op over hovedet ;)
Gravatar #5 - Svindleren
25. dec. 2006 21:28
jeg fik ingenting :D
Gravatar #6 - JesperJ
26. dec. 2006 12:04
- Anden på Coke
- Rosendahl vækkeur
- Gavekort til Stereo Studio
- Pink Floyd - The Dark Side of the Moon
- Logitech G3 Laser Mouse
- Alcohol måler
- Et spil skak
- Trøje
- 1100 kr.

Jeg er sgu godt tilfreds! :)
Gravatar #7 - warren
27. dec. 2006 02:14
To el-tandbørster, mon det er en hentydning til din dårlige ånde, eller at du burde passe bedre på dine cola-syret tænder.

Jeg har ikke fået nogen gaver, holder nemlig slet ikke Jul.
Gravatar #8 - Acro
27. dec. 2006 22:11
Jeg har bl.a. fået en LEGO Mindstorms NXT, så jeg har ikke mere tid til newz.dk - nogensinde!
Gravatar #9 - sKIDROw
28. dec. 2006 09:49
Min mor giver bløde pakker, og min far giver kolde kontanter.

Ikke sønderrivende originalt, men 500kr sedlen fra min far, behøver jo aldrig blive byttet.. ;)
Gravatar #10 - Acro
28. dec. 2006 14:02
#9 sKIDROw:
Jeg går da ud fra, at du skal bytte seddelen. Selvom dens værdi er påskrevet, så har du jo ikke meget glæde af den i sin form - og som toiletpapir kan den højest bruges en enkelt gang (medmindre i open source-fanatikere også har en løsning på det ;-)).

NB. Parantesen var en joke.
Gravatar #11 - sKIDROw
28. dec. 2006 15:09
I min verden er det ikke at bytte den, men at indløse dem. Men det er jo det med, hvordan man bruger de kære ord... ;)

Ved så ikke hvad der var mest en joke?. Fanatiker kliche'en, eller den fejlagtigt asociation med opensource.

Ohh well konstanter er vel altid rare, nu når det snart at tid til en rask lille ethanol forgiftning... :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login