mboost-dp1
Hvad har du fået i julegaver?
Ja så er juleaften jo overstået, og nu er der kun de dejlige familie julefrokoster tilbage (skal til 4 af slagsen og der skal rafles i alle :/ ) Håber at alle selvfølgelig har haft en juleaften igår med en masse gode gaver selvfølgelig! Jeg selv har jeg fået
* Elektrisk tandbørste fra braun inkl. ekstra skaft.
* gavekort
* Elektrisk tandbørste fra Philips (skal byttes)
* Sweaters og t-shirts
* Underdrenge
* Kagefad fra Rosendahl (af kæresten)
* Piskeris (Weee :S )
* CD
* og noget mer' tøj :D
Ja der var ikke så mange hårde pakker som kunne bruges til pc'en, men har bevidst ikke ønsket mig det, for folk kan alligevel ikke finde ud af at købe det :)
Men hvad har du fået? :)
Og god bagjul:)
* Elektrisk tandbørste fra braun inkl. ekstra skaft.
* gavekort
* Elektrisk tandbørste fra Philips (skal byttes)
* Sweaters og t-shirts
* Underdrenge
* Kagefad fra Rosendahl (af kæresten)
* Piskeris (Weee :S )
* CD
* og noget mer' tøj :D
Ja der var ikke så mange hårde pakker som kunne bruges til pc'en, men har bevidst ikke ønsket mig det, for folk kan alligevel ikke finde ud af at købe det :)
Men hvad har du fået? :)
Og god bagjul:)
#9 sKIDROw:
Jeg går da ud fra, at du skal bytte seddelen. Selvom dens værdi er påskrevet, så har du jo ikke meget glæde af den i sin form - og som toiletpapir kan den højest bruges en enkelt gang (medmindre i open source-fanatikere også har en løsning på det ;-)).
NB. Parantesen var en joke.
Jeg går da ud fra, at du skal bytte seddelen. Selvom dens værdi er påskrevet, så har du jo ikke meget glæde af den i sin form - og som toiletpapir kan den højest bruges en enkelt gang (medmindre i open source-fanatikere også har en løsning på det ;-)).
NB. Parantesen var en joke.
I min verden er det ikke at bytte den, men at indløse dem. Men det er jo det med, hvordan man bruger de kære ord... ;)
Ved så ikke hvad der var mest en joke?. Fanatiker kliche'en, eller den fejlagtigt asociation med opensource.
Ohh well konstanter er vel altid rare, nu når det snart at tid til en rask lille ethanol forgiftning... :D
Ved så ikke hvad der var mest en joke?. Fanatiker kliche'en, eller den fejlagtigt asociation med opensource.
Ohh well konstanter er vel altid rare, nu når det snart at tid til en rask lille ethanol forgiftning... :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund