mboost-dp1
HTC One with stock Android announced
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Lyder meget interessant.
Så er det bare hvilken version der kommer til Danmark, hvis den altså kommer.
Jakob Jakobsen (3) skrev:Lyder meget interessant.
Det er kan gå hen og blive lige meget.
HTC also provided another interesting tidbit: it's currently "examining the best way to support early adopters of the One" that may prefer the stock Android experience over Sense, perhaps by way of an AOSP ROM. The company isn't providing specifics on that front just yet. Still, if you're a One owner feeling burned by today's announcement, there may be hope.
Hubert (4) skrev:Det er kan gå hen og blive lige meget.
Hvordan kan det blive lige meget?
De skriver bare at nuværende ejere af HTC one, måske kan få en opdatering, så de slipper for HTCs UI
...og du har vist problemer med at skrive hele sætninger.
Jakob Jakobsen (5) skrev:Hvordan kan det blive lige meget?
Jakob Jakobsen (7) skrev:#6
Jamen jeg skal da gerrne skære det så meget ud i pap at selv du kan forstå hvad der sker. Det kan meget vel være lige meget om du har købt den ene eller anden model. Ret beset så tror jeg ikke på at htc er i en position hvor de kan pisse på deres first movers ved ikke at lade dem slippe det sære lort htc sence åbenbart er ved at udvikle sig til...
Undskyld mig, men hvordan kan en softwareopdatering ændre hvilken processor der er i telefonen?
Og ja jeg er dum, kom til at læse videre på artiklen om S4 med standard android.
Så det var hvilken version af S4 der muligvis kom til danmark, Snapdragon eller Exynos
Undskyld mig, men hvordan kan en softwareopdatering ændre hvilken processor der er i telefonen?
Og ja jeg er dum, kom til at læse videre på artiklen om S4 med standard android.
Så det var hvilken version af S4 der muligvis kom til danmark, Snapdragon eller Exynos
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.