mboost-dp1
HOW TO BE LAME?
Originalen? LOL :D
Så finder du bare originalen (ja, kom så med de Google links) :) Kom igang :)
Jeg kendt bunnyrape i over 3 år, og hans guide eksister ikke længere på nettet da hans gamle domain eksister ikke længere og han gider sådan set heller ikke hoste det... Det som jeg postede fik jeg af ham selv for ca 3 år siden, og har lige gravet det op da jeg var igang med at rydde op i mine dokumenter...
Er du så færdig med at whine? Også dig? Godt så... Knut sylten... begge to...
die2u n00b knp ^_^
Så finder du bare originalen (ja, kom så med de Google links) :) Kom igang :)
Jeg kendt bunnyrape i over 3 år, og hans guide eksister ikke længere på nettet da hans gamle domain eksister ikke længere og han gider sådan set heller ikke hoste det... Det som jeg postede fik jeg af ham selv for ca 3 år siden, og har lige gravet det op da jeg var igang med at rydde op i mine dokumenter...
Er du så færdig med at whine? Også dig? Godt så... Knut sylten... begge to...
die2u n00b knp ^_^
Originalen (hvis du kan kalde det sådan da selve originalen findes ikke længere pga. bunnyrape's domain er nede) ligger lige så godt hos mig som den gør andre steder. Og hvorfor skulle jeg linke til andre steder hvis den kan lige så godt ligge hos mig (specielt når jeg har fået bunnyrape's tilladelse til at poste den)?
Og nu bruger jeg min egen blog som blog plus som en slags bogmærker ting... Jeg søger nogen gange min egen blog for at finde noget som jeg har postet om før (som vil ta' 100 år om at finde på Google igen)...
Ej, jeg gider ikke en gang forklare det videre, du vil nok alligelvel ikke fatte pointen (så meget som du gi' andre Flamebait raiting som jeg kan se fra din profil)... Spild af tid... Whine videre, min ven :)
Og nu bruger jeg min egen blog som blog plus som en slags bogmærker ting... Jeg søger nogen gange min egen blog for at finde noget som jeg har postet om før (som vil ta' 100 år om at finde på Google igen)...
Ej, jeg gider ikke en gang forklare det videre, du vil nok alligelvel ikke fatte pointen (så meget som du gi' andre Flamebait raiting som jeg kan se fra din profil)... Spild af tid... Whine videre, min ven :)
Nej du har ret, jeg fatter virkelig ikke hvorfor du har linket til din blog og ikke direkte til en anden kopi på nettet, eller i det mindste bare din egen hvis det var dét du ville vise.
Så længe du ikke kan forklare det så vil jeg fortsætte med at tro (og med skrevne ord insinuere) at det blot var for reklamens skyld.
Så længe du ikke kan forklare det så vil jeg fortsætte med at tro (og med skrevne ord insinuere) at det blot var for reklamens skyld.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund