mboost-dp1

HOW TO BE LAME?

Gå til bund
Gravatar #1 - maxt.dk
14. dec. 2006 13:02
Til dem der bruger IRC... Ret sjovt :)

How To Be Lame
Gravatar #2 - Ronson ⅍
14. dec. 2006 16:29
Flot at kopiere lortet til din egen side, for derefter at oprette et indlæg på din blog med link til din stjålne kopi.

Så var det jo blot for at få os ind på bloggen, ikke for at se dét du bruger som dække, til at smide et link på newz..

diekthx!
Gravatar #3 - carb
14. dec. 2006 16:32
Tænkte lige det samme som #2.

Du har gjort det før maxt, så kunne vi ikke blive enige om at det var sidste gang.

Link til originalen hvis du vil dele noget med os.
Gravatar #4 - maxt.dk
14. dec. 2006 17:01
Originalen? LOL :D
Så finder du bare originalen (ja, kom så med de Google links) :) Kom igang :)

Jeg kendt bunnyrape i over 3 år, og hans guide eksister ikke længere på nettet da hans gamle domain eksister ikke længere og han gider sådan set heller ikke hoste det... Det som jeg postede fik jeg af ham selv for ca 3 år siden, og har lige gravet det op da jeg var igang med at rydde op i mine dokumenter...

Er du så færdig med at whine? Også dig? Godt så... Knut sylten... begge to...

die2u n00b knp ^_^
Gravatar #5 - carb
14. dec. 2006 17:11
Hvis du har ret så undskylder jeg mit whineri.
Gravatar #6 - Ronson ⅍
14. dec. 2006 19:40
#4: Om originalen ligger online eller ej, så kan jeg da se den ligger mange andre steder - hvorfor ikke bare linke til en af dem hvis du virkelig kun ville vise os den. Ja, jeg kender jo svaret, men det kan være du vil forklare alligevel :)
Gravatar #7 - maxt.dk
14. dec. 2006 20:25
Originalen (hvis du kan kalde det sådan da selve originalen findes ikke længere pga. bunnyrape's domain er nede) ligger lige så godt hos mig som den gør andre steder. Og hvorfor skulle jeg linke til andre steder hvis den kan lige så godt ligge hos mig (specielt når jeg har fået bunnyrape's tilladelse til at poste den)?

Og nu bruger jeg min egen blog som blog plus som en slags bogmærker ting... Jeg søger nogen gange min egen blog for at finde noget som jeg har postet om før (som vil ta' 100 år om at finde på Google igen)...

Ej, jeg gider ikke en gang forklare det videre, du vil nok alligelvel ikke fatte pointen (så meget som du gi' andre Flamebait raiting som jeg kan se fra din profil)... Spild af tid... Whine videre, min ven :)
Gravatar #8 - Ronson ⅍
14. dec. 2006 21:05
Nej du har ret, jeg fatter virkelig ikke hvorfor du har linket til din blog og ikke direkte til en anden kopi på nettet, eller i det mindste bare din egen hvis det var dét du ville vise.

Så længe du ikke kan forklare det så vil jeg fortsætte med at tro (og med skrevne ord insinuere) at det blot var for reklamens skyld.
Gravatar #9 - milandt
14. dec. 2006 21:06
Denne tråd er et glimrende eksempen på "How To Be Lame" :)
Gravatar #10 - <3Thinkpads
14. dec. 2006 21:26
#9:
omg lol!!11one pwn3d!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login