mboost-dp1

Hjælp til usb software

Gå til bund
Gravatar #1 - refal2
11. apr. 2014 17:45
Findes der et program eller en eller anden ting man gøre så mine andre der bruger min usb nøgle kun kan åbne det der er på usb nøglen de skal ikke kunne flyttet det over på deres computer eller andre steder
Gravatar #2 - Vandborg
11. apr. 2014 17:56
Hvis man kan læse kan man vel altid kopier det. :)
Gravatar #3 - refal2
11. apr. 2014 18:03
kan man ikke beskytte med en slags password
Gravatar #4 - Hængerøven
11. apr. 2014 18:28
refal2 (3) skrev:
kan man ikke beskytte med en slags password

Ikke hvis de skal kunne åbne det der er på nøglen.

Du kan sagtens sætte et kodeord på nøglen, så det kun er dig der kan åbne indholdet, hvis det ville hjælpe
Gravatar #5 - refal2
11. apr. 2014 18:33
de skal kunne åbne hvad der er på nøglen
Gravatar #6 - Rainmeter
12. apr. 2014 07:25
Hvad med bare rydde op på din nøgle?
evt. lave mapper også kryptere de mapper med filer du ikke vil ha folk glor på, de kan stadig kopirer det hele men uden nøglen, eller et vist talent kan ikke åbne filerne.

Men hvorfor vil du gerne ha folk ser filer, men ikke kopirer dem?
Gravatar #7 - refal2
12. apr. 2014 15:38
Rainmeter (6) skrev:
Hvad med bare rydde op på din nøgle?
evt. lave mapper også kryptere de mapper med filer du ikke vil ha folk glor på, de kan stadig kopirer det hele men uden nøglen, eller et vist talent kan ikke åbne filerne.

Men hvorfor vil du gerne ha folk ser filer, men ikke kopirer dem?

fordi jeg har et stykke software som jeg sælger og det skal folk jo ikke bare have da jeg lever af at sælge pr software så tænkte jeg de kunne købe en nøgle hvor det lå på
Gravatar #8 - engfeh
12. apr. 2014 15:42
Så du lever af at sælge software... Men du ved ikke hvordan software virker?
Gravatar #9 - Rainmeter
12. apr. 2014 15:44
Det ser sådan ud.
Gravatar #10 - refal2
12. apr. 2014 15:52
jeg ved godt hvordan det virker og jeg ved godt man kan sætte licens på men tænkte bare på man kunne gøre det på en nemmer måde
Gravatar #11 - Rainmeter
12. apr. 2014 16:50
Ej seriøst... nu lyver du lidt? ;)

Hvorfor fremviser du ikke bare software fra din egen pc, i stedet for rende rundt med det på en usb, der er så meget ulogisk bag den måde handler handler med dit produkt.

Og hvis du ikke har noget "licens system", hvordan holder du så øje med folk ikke bare piratkopiere? selvom de nu nok ville gøre det uanset hvad du gør.
Gravatar #12 - Vandborg
15. apr. 2014 12:44
Tror han blev mobset. :)

http://puu.sh/89BRn.png
Gravatar #13 - Rainmeter
15. apr. 2014 15:53
Han fandt os så hjælpsomme, at han mener han umuligt nogensinde kan få brug for mere hjælpe, til hans salg af software, vi er de bedste!
Gravatar #14 - Skak2000
27. apr. 2014 21:31
Sælget softwaren igennem en App butik... Problem fix
Gravatar #15 - BurningShadow
28. apr. 2014 05:21
Han ville jo ende med at skabe den piratkopiering han er så bange for. Hvis det var lykkedes ham at gøre det så besværligt for brugerne, at bruge den software de havde købt, så ville de hurtigt ende med at gøre alt hvad de kunne, for netop at kopiere programmet over på computeren, og efter dét så var gjort, ville de begynde at kopiere det til andre computere.

Det værste er jo, at den slags folk ikke kan se, at de selv skaber problemet.

Det minder mig om, da Scanbox for nogle år siden, var ved at skifte DVD fabrik. Der bad de om at få titlerne produceret uden kopibeskyttelse, for de havde indset at det var dumt at betale for noget, der var så nemt at omgå, og som i sidste ende bare var til grin. Tillid til kunderne var i det lange løb en bedre forretning.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login