mboost-dp1
Hjælp til bærbar inden onsdag
Jeg har kig på to bærbare:
1: HP Pavillion 9510 m. Amd turion 64, 2gb ram, 160 gb harddisk, 128 mb nvidia og 17" skærm til 7999,00
2: Medion akoya m. intel centrino duo, 2gb ram, 160 gb harddisk, intel graphics media accellarator x3100 og 15,4" til 5999,00
Jeg ved godt at HP sikkert rygtes bedre, men er der nogen der har en holdning til hvilken jeg skal købe.
Thomas
1: HP Pavillion 9510 m. Amd turion 64, 2gb ram, 160 gb harddisk, 128 mb nvidia og 17" skærm til 7999,00
2: Medion akoya m. intel centrino duo, 2gb ram, 160 gb harddisk, intel graphics media accellarator x3100 og 15,4" til 5999,00
Jeg ved godt at HP sikkert rygtes bedre, men er der nogen der har en holdning til hvilken jeg skal købe.
Thomas
Jo men det har jeg ikke råd til. Tror du ikke en af maskinerne er ok til mig? Jeg spiller poker, går på netbank, spiller manager og surfer på nettet fx youtube
hum..
Man kan da få en R60 med Core 2 duo hos laptops.dk for 6.700,- og ja R serien er ikke den samme som T serien men den er nu ganske ok imho.
Man kan da få en R60 med Core 2 duo hos laptops.dk for 6.700,- og ja R serien er ikke den samme som T serien men den er nu ganske ok imho.
Harddisken kan du jo så udskifte den dag du har lyst til det, eller gøre som jeg og have to diske i ved hjælp af en harddisk skuffe istedet for dvd drev. Skærmen. Tjaah. Jeg har 14,1 " på både min T60'er min T41 og min T30 og det er fint til mig. Jeg ville hverken eje eller have en bærbar med 17 ". Det er jo ikke en bærbar men mere en slæbbar.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund