mboost-dp1
Hjælp min server virker ikke
Jeg har en bærbar computer med WinXP Home, som jeg kører en FTP server på, FileZilla Server.
Men efter at have geninstalleret Apache, så har jeg været ude af stand til at connecte til min bærbare via FTP - selvom jeg sagtens kan tilgå den via web, altså at få vist Apache-velkomstsiden.
Kan det virkelig have noget med hinanden at gøre?
Det burde det da ikke umiddelbart kunne.
Hvad sker der her? Det er som om, at alt på min server er fucked up, siden jeg geninstallerede Apache og PHP5.
Men efter at have geninstalleret Apache, så har jeg været ude af stand til at connecte til min bærbare via FTP - selvom jeg sagtens kan tilgå den via web, altså at få vist Apache-velkomstsiden.
Kan det virkelig have noget med hinanden at gøre?
Det burde det da ikke umiddelbart kunne.
Hvad sker der her? Det er som om, at alt på min server er fucked up, siden jeg geninstallerede Apache og PHP5.
Jeg vil meget gerne have, der er nogen der svarer mig.
Jeg er desperat efter at få hjælp.
Hvad skyldes denne pludselige mangel på at kunne have en FTP-server? Har TDC lukket for port 21?
Jeg er desperat efter at få hjælp.
Hvad skyldes denne pludselige mangel på at kunne have en FTP-server? Har TDC lukket for port 21?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund