mboost-dp1

Hjælo med at finde et lydklip fra p3

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
2. feb. 2007 17:11
I går hørte jeg et klip på p3, i de sorte spejdere, hvor de havde klippet en masse af bubber og BS på afveje sammen, og det lød som om de havde gang i diverse sexuelle udskejelser... Nogen der ved hvad jeg snakker om?
Gravatar #2 - holmen
2. feb. 2007 17:42
Er i gang med at lytte deres podcast fra i går igennem...
Gravatar #3 - milandt
2. feb. 2007 17:47
hvorfor tror du det er blevet klippet sammen?
Gravatar #4 - holmen
2. feb. 2007 17:50
Det er ikke de parodier der plejer at være, det var sammenklip af ting som bubber og BS har sagt...
Gravatar #5 - MiniatureZeus
2. feb. 2007 19:27
du smider lige en mp3 fil op når du har fundet det ikke?
Gravatar #6 - holmen
2. feb. 2007 19:30
Jeg linker til det ihvertfald... Sad næsten og græd af grin da jeg hørte det på arb. Det var ikke med i podcasten forresten...
Gravatar #7 - sorenlyder
5. feb. 2007 12:23
Kan du evt. ikke skrive en mail til dem og spørge om der er et sted man kan genhøre programmet eller lige det klip?
Gravatar #8 - holmen
5. feb. 2007 13:08
Jo, det regner jeg med at gøre her om lidt. Venter bare lige på at høre om deres mail stadig er nede...
Gravatar #9 - holmen
5. feb. 2007 13:24
De har ikke rettigheder til at ligge den på deres hjemmeside. Hvad er chancerne for at nogen optog de sorte spejdere i torsdags og har mulighed for at uploade det? Meget tæt på usansynligt vil jeg mene. Det var ellers grineren.
Gravatar #10 - MiniatureZeus
5. feb. 2007 15:42
jeg er skuffet holmen... meget skuffet :P
Gravatar #11 - sorenlyder
5. feb. 2007 22:05
Ja.. det løb er jo nok kørt.. ;(
Gravatar #12 - holmen
7. feb. 2007 13:54
Den blev lige spillet på p3 igen. Jeg fangede den med mobilen, så den skal nok bilve til at høre. Damn den er morsom (Eller også er min humor bare gusten...). De to sorte spejdere havde en gæst inde i dag, michael simpson tror jeg, og han sagde at bassisten fra hans band havde den som ringetone, så de ville måske smide den ud på deres side (sådan hørte jeg det, det er ikke sikkert at det er rigtigt).
Gravatar #13 - MiniatureZeus
7. feb. 2007 14:00
Way to go :D
Gravatar #14 - Bornslippy
7. feb. 2007 14:37
De har lige sendt den igen i dag.
Det er ikke blevet klippet sammen, hvis det altså er der hvor bubber skal rapelle.
Lyder ret griner.
Gravatar #15 - holmen
7. feb. 2007 14:43
I første omgang, indlæg #4, var jeg ikke klar over at det rent faktisk have lydt sådan på TV2. Det skal dog siges at de har taget to klip fra TV2: Rapelle-klippet og et klip hvor bubber skal skyde med en stor bøsse, og afspiller de to lige efter hinanden. Ikke i den nævnte rækkefølge, først det med bøssen og så der hvor B.S. skal hjælpe bubber med at "glide ned" (rapelle).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login