mboost-dp1
Hjælo med at finde et lydklip fra p3
Kan du evt. ikke skrive en mail til dem og spørge om der er et sted man kan genhøre programmet eller lige det klip?
Den blev lige spillet på p3 igen. Jeg fangede den med mobilen, så den skal nok bilve til at høre. Damn den er morsom (Eller også er min humor bare gusten...). De to sorte spejdere havde en gæst inde i dag, michael simpson tror jeg, og han sagde at bassisten fra hans band havde den som ringetone, så de ville måske smide den ud på deres side (sådan hørte jeg det, det er ikke sikkert at det er rigtigt).
De har lige sendt den igen i dag.
Det er ikke blevet klippet sammen, hvis det altså er der hvor bubber skal rapelle.
Lyder ret griner.
Det er ikke blevet klippet sammen, hvis det altså er der hvor bubber skal rapelle.
Lyder ret griner.
I første omgang, indlæg #4, var jeg ikke klar over at det rent faktisk have lydt sådan på TV2. Det skal dog siges at de har taget to klip fra TV2: Rapelle-klippet og et klip hvor bubber skal skyde med en stor bøsse, og afspiller de to lige efter hinanden. Ikke i den nævnte rækkefølge, først det med bøssen og så der hvor B.S. skal hjælpe bubber med at "glide ned" (rapelle).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund