mboost-dp1

Har du problemer med SNES? Kom her!

Gå til bund
Gravatar #1 - Daniel-Dane
24. maj 2013 11:52
Chrome er nu lige så strikse med MIME-type som IE, så filen er flyttet over på kynz, som giver den rigtige MIME-type. Det betyder så, at der kan arbejdes på IE-understøttelse.

Følg installationen igen (også folk, som ikke har haft problemer). Det er vigtigt, at man sletter den gamle version først ved at gå ind i indstillinger og gemme med det samme (uden at ændre noget!). Installér dernæst som sidst.

Fremtidige opdateringer bliver KUN fra den nye URL. Den gamle bliver debug-version, så det er på eget ansvar.

SNES starter i IE, men der sker ikke så meget andet, så den skal have lidt arbejde, førend det kommer til at virke.

P.S.
Er der andre, som oplever, at "tidligere indlæg" er holdt op med at gemme indlæg?
Gravatar #2 - Clauzii
24. maj 2013 14:53
Borgmester Daniel-Dane (1) skrev:
(også folk, som ikke har haft problemer)

Done. Og det virker.
Gravatar #3 - Chewy
24. maj 2013 17:19
Til folk der slet ikke kan få det til at virke, her er hvad der løste problemet i mit tilfælde. (Jeg kan ikke udelukke at der er trin der er overflødige)..

Die endgültige Lösung var at afinstallere Chrome med Revo Uninstaller.
Genstarte computeren.
Geninstallere Chrome.
Vente med at logge ind i Chrome.
Installere SNES.
Log på Chrome..
Worth it! [red ;-)]

@ DD
Hvornår blev ændringen implementeret? Tænker om jeg skal installere det igen, for en god ordens skyld. Eller om jeg kan slippe...
Og rart at vide at det ikke umiddelbart var mig der fuckede det op :-)
Gravatar #4 - Daniel-Dane
24. maj 2013 21:08
Når jeg skal til at lave ændringer, vil du se sjove ting. :)

Systran havde også så mange problemer med Chrome i sin tid, at Chrome skulle geninstalleres.
Gravatar #5 - kinaholm
24. maj 2013 21:39
Virkede fint her :)
Gravatar #6 - Chewy
24. maj 2013 21:48
@ #4
Når jeg skal til at lave ændringer, vil du se sjove ting. :)

=

http://peecee.dk/uploads/052013/wallpaper-157164.j...

Systran havde også så mange problemer med Chrome i sin tid, at Chrome skulle geninstalleres.

Det læste jeg mig til (længe leve KYNZ!!). Tricket lå i ikke at logge ind til at starte med.. Det var åbenbart en eller anden setting der var gemt i skyen..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login