mboost-dp1

Gymnasieelever betaler 6.000 kroner for at bestå eksamen

Gå til bund
Gravatar #2 - OxxY
13. maj 2014 06:44
"Mooor læeren er duuum jeg forstår det iiiiiikkke" -

"nårh lille pus, skal vi ikke købe dig noget hjælp".

Curling generation ftw.
[/fordomme]
Gravatar #3 - snesman
13. maj 2014 06:57
Jeg gik i gymnasiet fra 99, der hørte man også om det. Det var noget med at tage et kursus i sommerferien, hvis man var faldet helt af på den i et fag. Men meget meget lidt udbredt.

#2: Måske kombineret med en generation af primært piger, der ikke kan leve med karakterer under 12.
Gravatar #4 - gramps
13. maj 2014 07:55
Hvis man nu bare følger med i undervisningen i stedet for at spille poker, facebooke, snapchatte og generelt fordrive tiden med alle andre ting end at være opmærksom på hvad underviseren fortæller oppe ved tavlen, så var det ikke et problem.

Det er kun i folkeskolen af læreren har et decideret ansvar for at poderne lærer noget. Derefter er det ens eget ansvar. Hvis man ikke forstår det der bliver sagt oppe ved tavlen, så må man spørge indtil man forstår det.
Gravatar #5 - Hængerøven
13. maj 2014 14:37
Jeg sætter mig altid bagerst i klassen når vi er på skole (Pædagog uddannelsen)

Hver dag vi er der, kan jeg se de samme personer sidde og spille candy crush og lignende. De samme personer som nærmest kan afbryde en sætning inden den er færdig, for at spørge om det, som læren står og forklare.

Det er de samme personer, der når vi evaluere undervisning, sender bemærkninger efter lærene for at "springe let over" ting, og være kedelige og monotome.

Vi snakker her om folk der 1 år inde i uddannelsen, ikke har lært underviserens navn FFS.

Det er sgu ikke uddannelses stedernes skyld, at mentaliteten er så fucked up.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login