mboost-dp1
Google INBOX
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Link til artikel om app'en: http://www.theverge.com/2014/10/22/7041227/google-...
Lige nu er det kun Google-ansatte som har invites. Det kan ske at dem, der i første omgang fik en invite snart får mulighed for at invitere os andre.
Har du sendt en mail til [email protected] for at skrive dig op til en invite?
Lige nu er det kun Google-ansatte som har invites. Det kan ske at dem, der i første omgang fik en invite snart får mulighed for at invitere os andre.
Har du sendt en mail til [email protected] for at skrive dig op til en invite?
Jeg fik invite i morges og nu har jeg endda også fået mulighed for at invitere andre, men invitationerne er nok allerede lovet væk.
Aaaah maaaan.. Jeg er ikke åbenlyst imponeret over projektet, men jeg vil hjertens gerne lade min egen skepsis blive til skamme - så hvis du ligger inde med en invite, så tager jeg gerne en af dem :)
Når nu tråden her alligevel er blevet til lidt af en invite tråd, så vil jeg da også gerne melde mig som interesseret i en invite :)
Og så kunne det sådan set også være interessant at høre om hvad i synes om det, er det værd at samle på, eller skal man holde sig langt væk?
Og så kunne det sådan set også være interessant at høre om hvad i synes om det, er det værd at samle på, eller skal man holde sig langt væk?
Hvis der sådan ligefrem deles ud af dem er jeg da også lidt interesseret i at få en. Mit google brugernavn er det samme som på newz.
Fra "spøgelsesbyen" Google+: "Want an invite TODAY? #InboxHappyHour 3-4pm PT. Send us an email at [email protected] between 3pm and 4pm pacific and you'll get an invite by 5pm."
Om det er for sent eller ej aner jeg ikke.
Om det er for sent eller ej aner jeg ikke.
Jeg kan afsløre at det virkede :) Den første mail jeg sendte gav dog følgende svar:
The user you are trying to contact is receiving mail at a rate that
prevents additional messages from being delivered - Det tror jeg gerne.
Så prøvede jeg igen:
I have friends at Gmail :) :)
Delivery to the following recipient failed permanently:
[email protected]
Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain google.com by aspmx.l.google.com. [64.233.171.27].
The error that the other server returned was:
550-5.2.1 The user you are trying to contact is receiving mail at a rate that
550-5.2.1 prevents additional messages from being delivered. For more
550-5.2.1 information, please visit
550 5.2.1 http://support.google.com/mail/bin/answer.py?answe... 35si8875514qgl.127 - gsmtp
The user you are trying to contact is receiving mail at a rate that
prevents additional messages from being delivered - Det tror jeg gerne.
Så prøvede jeg igen:
Thanks for requesting an invite. We’ll send you one as soon as possible.
Your friends at Gmail
I have friends at Gmail :) :)
https://support.google.com/a/answer/6082718?hl=en skrev:Only people who receive an invitation can use Inbox by Gmail, and they can only access Inbox through their personal Gmail account, not through their Google Apps accounts. People who receive an invite to their Google Apps account can forward it and use it on their personal account if they want to.
I hate you Google..
Nogen der vil have min invite? :)
Jeg vil da gerne have den, ... men jeg tror jeldtoft står foran mig i køen.
Jeg vil da gerne have den, ... men jeg tror jeldtoft står foran mig i køen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.