mboost-dp1

Google ejer YouTube??

Gå til bund
Gravatar #1 - BeLLe
29. jan. 2007 08:49
Ifølge det her ejer Google YouTube:
http://www.business.dk/tech_mobil/artikel:aid=2024...

Er det mig der fuldstændig har overset en hel masse - Eller hænger det ikke rigtig sammen med at de har deres egen Google Video??
Gravatar #2 - buch
29. jan. 2007 08:57
Du er for lidt aktiv på newz.dk

Søg efter youtube i nyhedsarkivet
Gravatar #3 - sorenlyder
29. jan. 2007 14:02
Du kunne jo også bare svare ham buch... ?
Gravatar #4 - holmen
29. jan. 2007 14:12
#3 Sådan noget bruger vi ikke her...
Gravatar #5 - sorenlyder
29. jan. 2007 14:17
Holmen: Manden prøver og starte en disskution.. ikke en: "Jeg ved det, men find dog selv ud af det" tråd. ;) Nu kender jeg ikke lige svaret på hans spørgsmål,men jeg havde da svaret ham hvis jeg kendte svaret..
Gravatar #6 - holmen
29. jan. 2007 14:47
Jeg var ironisk. Jeg hader selv den der til tider smart-ass-agtige-jeg-ved-det-men-jeg-gider-ikke-sige-det-for-du-skal-selv-finde-ud-af-det-mentalitet der desværre hærsker så frygteligt her på newz...
Edit: Her er linket til den nyhed hvor der står om salget.
Gravatar #7 - ZOPTIKEREN
29. jan. 2007 15:00
og her er svaret på hvordan de har tænkt sig at køre de to sider videre.
http://googleblog.blogspot.com/2007/01/look-ahead-...
Gravatar #8 - sorenlyder
29. jan. 2007 15:20
Holmen: Jamen så taler vi jo samme sprog lige pludselig..:) og du har ret.!
Gravatar #9 - amokk
29. jan. 2007 15:32
#6 "Jeg hader selv den der til tider smart-ass-agtige-jeg-ved-det-men-jeg-gider-ikke-sige-det-for-du-skal-selv-fin
de-ud-af-det-mentalitet"

Det siger jo bare noget om dig... Du er måske også typen der ville give den fattige mand i grøften en fisk hver dag så han ikke sulter, i stedet for at give ham en fiskestang og vise ham hvordan han bruger den, så han kan klare sig selv fremover?
Gravatar #10 - sorenlyder
29. jan. 2007 15:38
Amokk:
Hvis du lige vender den en enkelt omgang mere, var det så ikke en ide og give ham BÅDE den første fisk og stang?

Og det siger ikke noget om ham, men du har en god "halv" point
Gravatar #11 - holmen
29. jan. 2007 19:16
#10 God pointe. Kan det virkelig passe, at jeg, og måske Champpf, er den/de eneste der synes at der til tider, for ikke at sige ofte, hærsker den der overlegne og bedrevidende tone herinde.

Det siger jo bare noget om dig... Du er måske også typen der ville give den fattige mand i grøften en fisk hver dag så han ikke sulter, i stedet for at give ham en fiskestang og vise ham hvordan han bruger den, så han kan klare sig selv fremover?
Nej det er jeg ikke. Men hvad er #2? Virker han ikke som manden der smider et agern og en klump jern i fjæset på den sultne mand og siger: "Lav en fiskestang ud af det, din idiot..."
Gravatar #12 - buch
29. jan. 2007 21:13
Nej!

Jeg satser på at hvis jeg giver ham en ledetråd til hvordan han kan finde svar på sine spørgsmål, motivere det ham forhåbentligt til at bruge en søgefunktion for fremtiden. Det er ikke for at slå nogen i hovedet, men ganske simpelt for at få folk til at forstå meningen med "søg og du skal finde"
Gravatar #13 - sorenlyder
29. jan. 2007 21:49
Buch:
Ja det er heller ikke så dårligt at prøve og motivere ham.. Men du starter jo med og rive ham ned fra hylden, og DET gør at dit indlæg bliver læst mere negativt end du måske mener det. :) + at hvis du ikke mener det negativt så hjælper det altid med en smiley ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login