mboost-dp1
gmail nede?
We're sorry, but Gmail is temporarily unavailable. We're currently working to fix the problem -- please try logging in to your account in a few minutes.
Det er da noget jeg håber de forholdsvis hurtigt får fixet.. har prøvet to forskellige computere plus min telefon nu.
Jeg har også lige været inde og tjekke mails på mine to gmail konti.
Jeg tror de har lukket din account :oP
Jeg tror de har lukket din account :oP
#9 det har jeg egentlig også fuld forståelse for.. synes bare det var rimelig mange timer (6+)
det havde da også været rart hvis det var maintenance, at de så måske havde sendt en mail ud med en advisering. at de ikke har gjort det, får mig til at tvivle på at det var en planlagt "nedetid".
det havde da også været rart hvis det var maintenance, at de så måske havde sendt en mail ud med en advisering. at de ikke har gjort det, får mig til at tvivle på at det var en planlagt "nedetid".
Hvis du vil have, eller er afhængig af, fuld oppetid, så er en betaudgave af et gratis produkt nok ikke det, du skal satse på.
Hvis du vil have, eller er afhængig af, fuld oppetid, så er en betaudgave af et gratis produkt nok ikke det, du skal satse på.
#11 TLG
Det der kan du sikkert også sige om 5 år ;P (hint: beta udgave)
Det der kan du sikkert også sige om 5 år ;P (hint: beta udgave)
#13 den måde Google er bygget op på betyder at de formeteligt altid har del af gmail nede for maintainence, altså at ikke alle brugere ligger i samme system og de derfor ikke rigtigt kan annoncere precis hvornår hvilken bruger er offline.
Det kan også værre nodedød noget google bare regner ind og sikre sig de kan overleve uden datatab.
Google system er selv repererende men det tager måske et par timer før de berørte kontoer er tilbage online.
Gmail forlod svjv beta for lidt tid siden.
Det kan også værre nodedød noget google bare regner ind og sikre sig de kan overleve uden datatab.
Google system er selv repererende men det tager måske et par timer før de berørte kontoer er tilbage online.
Gmail forlod svjv beta for lidt tid siden.
Jeg har brugt gmail i lang tid og har aldrig oplevet mere nedetid end et par minutter. Jeg er dog i december måned stødt på flere som dig der begynder at klage over denne. Svjv er det kun et problem som nogle støder på og du burde kunne løse problemer ved at oprette en sekundær gmail og forwarde alt post til denne og læse denne når den primære er nede.
Jeg har brugt gmail i lang tid og har aldrig oplevet mere nedetid end et par minutter. Jeg er dog i december måned stødt på flere som dig der begynder at klage over denne. Svjv er det kun et problem som nogle støder på og du burde kunne løse problemer ved at oprette en sekundær gmail og forwarde alt post til denne og læse denne når den primære er nede.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund