mboost-dp1

gmail nede?

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
9. jan. 2007 19:39
.. de sidste par timer?
Gravatar #2 - ZOPTIKEREN
9. jan. 2007 19:40
næh
Gravatar #3 - MiniatureZeus
9. jan. 2007 19:43
nope... sidder lige og skriver en mail nu... og virker fint..
Gravatar #4 - milandt
9. jan. 2007 19:55
We're sorry, but Gmail is temporarily unavailable. We're currently working to fix the problem -- please try logging in to your account in a few minutes.

Det er da noget jeg håber de forholdsvis hurtigt får fixet.. har prøvet to forskellige computere plus min telefon nu.
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
9. jan. 2007 20:09
Virker også fint her.
Gravatar #6 - Zehnox
9. jan. 2007 20:15
Jeg har også lige været inde og tjekke mails på mine to gmail konti.

Jeg tror de har lukket din account :oP
Gravatar #7 - milandt
9. jan. 2007 20:51
ja, jeg har nok overskredet mit pladsforbrug
Gravatar #8 - milandt
9. jan. 2007 22:39
nå.. det virker nu..
Gravatar #9 - DUdsen
10. jan. 2007 12:10
#1 det forekommer regelmæssigt at gmail er unavaliable det er dog ikke noget der tager længe og det sker heller ikke dagligt, men jeg har set den et par gange.

De har sikkert bare kørt maintainance på det datacenter du er tilknyttet.
Gravatar #10 - milandt
10. jan. 2007 12:48
#9 det har jeg egentlig også fuld forståelse for.. synes bare det var rimelig mange timer (6+)

det havde da også været rart hvis det var maintenance, at de så måske havde sendt en mail ud med en advisering. at de ikke har gjort det, får mig til at tvivle på at det var en planlagt "nedetid".
Gravatar #11 - The-Lone-Gunman
10. jan. 2007 13:53

Hvis du vil have, eller er afhængig af, fuld oppetid, så er en betaudgave af et gratis produkt nok ikke det, du skal satse på.
Gravatar #12 - MiniatureZeus
10. jan. 2007 13:58
#11 TLG
Det der kan du sikkert også sige om 5 år ;P (hint: beta udgave)
Gravatar #13 - milandt
10. jan. 2007 14:04
#11 det siger jeg ikke - jeg siger bare, at hvis det skulle forestille at være en planlagt nedetid, så synes jeg det var dårligt håndteret.. hvilket leder mig til at tro at det ikke var en planlagt nedetid.
Gravatar #14 - DUdsen
10. jan. 2007 15:42
#13 den måde Google er bygget op på betyder at de formeteligt altid har del af gmail nede for maintainence, altså at ikke alle brugere ligger i samme system og de derfor ikke rigtigt kan annoncere precis hvornår hvilken bruger er offline.

Det kan også værre nodedød noget google bare regner ind og sikre sig de kan overleve uden datatab.

Google system er selv repererende men det tager måske et par timer før de berørte kontoer er tilbage online.

Gmail forlod svjv beta for lidt tid siden.
Gravatar #15 - Cyrack
10. jan. 2007 15:48
DUdsen

"Gmail forlod svjv beta for lidt tid siden."

Der er stadig beta-tag ved mig...

Men din forklaring passer meget godt overens med den måde google har opbygget hele sit system på.
Gravatar #16 - ZOPTIKEREN
11. jan. 2007 17:07
Jeg har brugt gmail i lang tid og har aldrig oplevet mere nedetid end et par minutter. Jeg er dog i december måned stødt på flere som dig der begynder at klage over denne. Svjv er det kun et problem som nogle støder på og du burde kunne løse problemer ved at oprette en sekundær gmail og forwarde alt post til denne og læse denne når den primære er nede.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login