mboost-dp1

Gmail glitch is sending boatloads of email to one Hotmail account

Gå til bund
Gravatar #2 - kasperd
24. jan. 2014 22:08
Alle de links vækker minder om min tid som Site Reliability Engineer hos Google. Jeg synes det var ganske morsomt at læse om konferenceopkaldene her.
Gravatar #3 - kasperd
25. jan. 2014 15:34
http://www.neowin.net/news/gmail-glitch-is-sending-boatloads-of-email-to-one-hotmail-account skrev:
As such, his inbox has become filled with useless, but legitimate, email.
Det er da noget vrøvl. Det kan godt være de kommer fra legitime adresser, men det betyder ikke at der er legitime emails. Et er at nogle brugere klikker på linket, men at man efterfølgende klikker på send uden at kigge på hvad de er ved at sende er altså ikke for smart.

Hvordan den adresse så i første omgang dukkede op som et af de første søgeresultater ved en søgning efter gmail er et interessant spørgsmål. Der er jo nok nogen, som har gjort noget for at få den derop. Det kan da godt være at modtageren er totalt uvidende om, hvordan adressen er havnet der, men jeg tænker det er mere sandsynligt, at modtageren godt ved, hvad der fik den derop.

Men det ser ud til at Google for længst har fået den fejl rettet. Det er i øvrigt ikke Gmails fejl, at den kom derop at ligger. Ansvaret for det ligger hos en anden afdeling af Google.
Gravatar #4 - Hubert
25. jan. 2014 15:52
Det var da en trist fejl. Men en endnu mere trist overskrift på en ret dårlig artikel.
Gravatar #5 - Claus Jørgensen
25. jan. 2014 20:41
Jeg forstår stadigvæk ikke at folk sender blanke emails.

Jeg modtager selv en del fra "support" siden i mine apps.
Gravatar #6 - Jakob Jakobsen
25. jan. 2014 22:57
Claus Jørgensen (5) skrev:
Jeg forstår stadigvæk ikke at folk sender blanke emails.

Får mange almindelige brugere trykket på email-addressen, kan de sagtens finde på at trykke på tilfældige knapper for at komme ud af det.

Min far er genial til det.
Gravatar #7 - Chewy
25. jan. 2014 23:46
Var det ikke sådan vi andre lærte computere at kende i første omgang?
Gravatar #8 - Rainmeter
26. jan. 2014 08:24
Jo men forskellen på os og almindelige mennesker er, at vi lære med hvert tryk vi laver.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login