mboost-dp1
Glemt WP Blue telefon
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Til dem, der har misset den:
http://www.theverge.com/2013/6/9/4411976/lost-wind...
http://www.theverge.com/2013/6/9/4411976/lost-wind...
Det ændrer ikke rigtig noget.
MS mister en telefon til en bruger der lige tilfældigvis bruger WP og som lige tilfældigvis er helt vild med den opdatering der ligger på og han henvender sig lige tilfældigvis til MS og skal samtidig lige tilfældigvis offentliggøre at han lige tilfældigvis eeeelsker den nye opdatering. For ikke at tale om at MS lige tilfældigvis først låste telefonen da han fortalte dem om telefonen og ikke da MS-medarbejderen lige tilfældigvis mistede telefonen.
Tillad mig at tvivle på om dette er andet end ren PR.
MS mister en telefon til en bruger der lige tilfældigvis bruger WP og som lige tilfældigvis er helt vild med den opdatering der ligger på og han henvender sig lige tilfældigvis til MS og skal samtidig lige tilfældigvis offentliggøre at han lige tilfældigvis eeeelsker den nye opdatering. For ikke at tale om at MS lige tilfældigvis først låste telefonen da han fortalte dem om telefonen og ikke da MS-medarbejderen lige tilfældigvis mistede telefonen.
Tillad mig at tvivle på om dette er andet end ren PR.
Ronson (6) skrev:MS mister en telefon til en bruger der lige tilfældigvis bruger WP og som lige tilfældigvis er helt vild med den opdatering...
Artiklen beskriver at manden køber telefonen over ebay. Altså er det ikke en tilfældig bruger som finder den, men en som rent faktisk er interesseret i en ny Windows Phone, som køber den.
Mort (8) skrev:Ronson (6) skrev:MS mister en telefon til en bruger der lige tilfældigvis bruger WP og som lige tilfældigvis er helt vild med den opdatering...
Artiklen beskriver at manden køber telefonen over ebay. Altså er det ikke en tilfældig bruger som finder den, men en som rent faktisk er interesseret i en ny Windows Phone, som køber den.
Men hvem er sælgeren? MS eller en, der har fundet den.
478907111414718754684 (9) skrev:Men hvem er sælgeren? MS eller en, der har fundet den.
Det står enhver frit for at se konspirationer overalt.
Selvfølgelig kan det være Microsoft som har lavet en positiv PR historie, men det samme kunne lige så vel være tilfældet hvis deres telefon fik positive reviews et hvilket som helst andet sted også.
Jeg kender ikke The Virge, så jeg ved ikke hvor pålidelige de plejer at være. Jeg ved heller ikke om de er i så store pengeproblemer at de kunne finde på at lave en positiv artikel, om et Microsoft produkt, hvis de fik penge for det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.