mboost-dp1

Glemt WP Blue telefon

Gå til bund
Gravatar #1 - Nåkja
10. jun. 2013 06:44
Gravatar #2 - Mort
10. jun. 2013 07:35
Det var smart tænkt af Microsoft at tilbyde ham at betale det han har betalt for telefonen og tilbyde ham en ny telefon samtidig, i stedet for at smide penge og advokater efter at sagsøge ham, med dårlig omtale til følge.
Gravatar #3 - Nåkja
10. jun. 2013 08:25
Ja, til trods for at han valgte at offentliggøre screenshots i stedet for at kontakte MS direkte. Thumbs up for det.
Gravatar #4 - Ronson ⅍
10. jun. 2013 09:35
Det lyder for godt til at være sandt...
Gravatar #5 - Nåkja
10. jun. 2013 10:00
Det gjorde det også da iPhonen blev fundet.
Gravatar #6 - Ronson ⅍
10. jun. 2013 10:55
Det ændrer ikke rigtig noget.

MS mister en telefon til en bruger der lige tilfældigvis bruger WP og som lige tilfældigvis er helt vild med den opdatering der ligger på og han henvender sig lige tilfældigvis til MS og skal samtidig lige tilfældigvis offentliggøre at han lige tilfældigvis eeeelsker den nye opdatering. For ikke at tale om at MS lige tilfældigvis først låste telefonen da han fortalte dem om telefonen og ikke da MS-medarbejderen lige tilfældigvis mistede telefonen.

Tillad mig at tvivle på om dette er andet end ren PR.
Gravatar #7 - Nåkja
10. jun. 2013 11:59
Jeg misforstod hvad du mente.
Gravatar #8 - Mort
10. jun. 2013 12:02
Ronson (6) skrev:
MS mister en telefon til en bruger der lige tilfældigvis bruger WP og som lige tilfældigvis er helt vild med den opdatering...

Artiklen beskriver at manden køber telefonen over ebay. Altså er det ikke en tilfældig bruger som finder den, men en som rent faktisk er interesseret i en ny Windows Phone, som køber den.
Gravatar #9 - Nåkja
10. jun. 2013 12:05
Mort (8) skrev:
Ronson (6) skrev:
MS mister en telefon til en bruger der lige tilfældigvis bruger WP og som lige tilfældigvis er helt vild med den opdatering...

Artiklen beskriver at manden køber telefonen over ebay. Altså er det ikke en tilfældig bruger som finder den, men en som rent faktisk er interesseret i en ny Windows Phone, som køber den.

Men hvem er sælgeren? MS eller en, der har fundet den.
Gravatar #10 - Mort
10. jun. 2013 13:01
478907111414718754684 (9) skrev:
Men hvem er sælgeren? MS eller en, der har fundet den.

Det står enhver frit for at se konspirationer overalt.

Selvfølgelig kan det være Microsoft som har lavet en positiv PR historie, men det samme kunne lige så vel være tilfældet hvis deres telefon fik positive reviews et hvilket som helst andet sted også.

Jeg kender ikke The Virge, så jeg ved ikke hvor pålidelige de plejer at være. Jeg ved heller ikke om de er i så store pengeproblemer at de kunne finde på at lave en positiv artikel, om et Microsoft produkt, hvis de fik penge for det.
Gravatar #11 - Nåkja
10. jun. 2013 13:05
Uanset hvad er det ikke så vigtigt. Jeg synes bare at det er interessant at se hvad de arbejder med :-)

Mort (10) skrev:
Jeg kender ikke The Virge, så jeg ved ikke hvor pålidelige de plejer at være.

De plejer at være ret pålidelige, men en smule anti MS biased.

Gravatar #12 - Chewy
10. jun. 2013 18:02
@ #10
Jeg kender ikke The Virge, så jeg ved ikke hvor pålidelige de plejer at være.

Jeg har fuldt dem i en 6-9 måneder, nogenlunde fast.
Og jeg er endnu ikke stødt på noget der skulle indikere at de ikke skulle være troværdige.. Men som #11 også påpeger, selvfølgelig med en redaktionel linie...
Gravatar #13 - XorpiZ
11. jun. 2013 06:57
The Verge er vel blandt de største tech-sites på nettet pt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login