mboost-dp1

Gigabit.dk Fibernet til ingen penge ??

Gå til bund
Gravatar #1 - Montago.NET
3. okt. 2013 09:49
er der nogen som kender til Gigabit.dk ??

nogen som har dem som ISP ??

er det noget der virker ?
Gravatar #2 - Magten
3. okt. 2013 10:09
Uanset hvad for en adresse jeg taster får jeg bare beskeden:
Vi er desværre ikke parat til at modtage bestillinger endnu. I løbet af sommeren vil du være i stand til at tjekke her på siden hvornår du er i stand til at få leveret Gigabit og indtil da håber vi på din forståelse.
Gravatar #3 - Slettet Bruger [2363181508]
3. okt. 2013 10:20
http://gigabit.dk/?#!/about_us skrev:
** Forudsætningen er at hver film fylder 2 GB data. Ved overskridelse af grænsen nedsættes hastigheden til 100 Mbit/s måneden ud.

Ej, øv! Kun 100 Mbit?
Gravatar #4 - Montago.NET
3. okt. 2013 10:40
vi har i foreningen fået tilbudt at de ligger fiber ind gratis, hvis bare 20 huse vælger en 100mbit forbindelse.

de bruger forresten PON netværk ... hvilket betyder at man ikke har nogen Fiberswitches

PON = bruge en fiber som et vandrør hvor 1 bliver til mange..
Gravatar #5 - Slettet Bruger [2363181508]
3. okt. 2013 10:43
Montago.NET (4) skrev:
vi har i foreningen fået tilbudt at de ligger fiber ind gratis, hvis bare 20 huse vælger en 100mbit forbindelse.

de bruger forresten PON netværk ... hvilket betyder at man ikke har nogen Fiberswitches

PON = bruge en fiber som et vandrør hvor 1 bliver til mange..

Gravatar #6 - Magten
3. okt. 2013 10:52
Nu gider jeg ikke lige at læse hele den wiki side - betyder det noget rent performance mæssigt?
Gravatar #7 - Montago.NET
3. okt. 2013 12:00

eftersom man vidst nok (ifølge en jeg snakker med som snakker med GlobalConnect 2 gange om dage) .. så kan man fyre 400Gbit igennem en fiber.

så med et PON Net med 160 boliger, burde hver hus kunne få 2.5 Gbit
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login