mboost-dp1

Gamepark 32

Gå til bund
Gravatar #1 - rackbox
2. nov. 2006 19:38
Jeg havde for nogle år siden en GamePark 32, som jeg var meget glad for, men som jeg uheldigvis lod indgå i en handel - hvorfor jeg mistede den... Jeg ved dog, at maskinen findes i en ny forbedret udgave, der kaldes Gamepark 32 BLU (BackLit Unit) - men har ikke haft held med at finde den i DK.

Nerdorama solgte mig den anden maskine, men de forhandler den øjensynligt ikke mere..

Kunne også være interesseret i GP2x, hvis denne findes i DK.. http://www.gp2x.com/

Anyone?
Gravatar #2 - gentox
2. nov. 2006 20:31
Skal det være i Danmark? For det lader da til at den er til at få fat i syd for grænsen. GP2X til ca 1260 kr.

GamePark 32 kunne jeg kun finde i Sverige, men til den horrible pris af 1995 kr.
Gravatar #3 - rackbox
2. nov. 2006 20:39
Jeg ved godt, at jeg kan få den i Tyskland, men jeg er bestemt ikke god til at handle udenlands over nettet...
Gravatar #4 - buch
2. nov. 2006 20:45
Du betaler jo bare med dankort, der kommer ikke noget med told eller noget andet da det er i EU.

Det hele står på engelsk, så det er vel ikke noget problem at forstå det?
Gravatar #5 - rackbox
2. nov. 2006 21:00
Link lige til den engelske tekst hvor der står, at jeg kan betale med Dankort?
Gravatar #6 - buch
2. nov. 2006 21:03
De tager mod paypal, så ja du kan bruge dit dankort.
Gravatar #7 - rackbox
2. nov. 2006 21:07
Har aldrig brugt paypal - hvordan fungerer det? Lige så sikkert?

EDIT: Arrgh - kan se man skal registrere sig som bruger.. Nå.. Tror jeg tager et smut til Tyskland med bil i stedet for..
Gravatar #8 - buch
2. nov. 2006 21:12
Du opretter en konto hos dem.
Dem du så sender penge til, skal du bare have deres mail der er knyttet til deres paypal konto. (står på siden)
Det kan også være du bare får opgivet et link så du ryger direkte ind og betaler uden du skal indtaste en mail osv., det nok det mest sandsynlige at de gør det på den måde.
Du indtaster så dine kort oplysninger, og så sender du først pengene ind til paypal- så sender de dem videre.

Sikkert, ja det vil jeg mene. Har brugt dem til mange transaktioner. De har også en service der gør det muligt at trække pengene tilbage hvis varen ikke modtages.

Har selv lige oprettet mig som bruger, for at tjekke om man kan betale med kort. Det eneste de skal vide, er hvor de skal sende din vare hen- det er vel fair nok de ved det?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login