mboost-dp1
"fuckyourself"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har modtaget den her besked fra en bruger med navn "fuckyourself"
Jeg har ingen anelse om hvad manden taler om. Er der nogen der kan kaste lidt lys over det?
Oprettede en bruger fordi jeg læste tråden omkring "spændinger i panden" og syntes at folk mildest talt var modbydelige overfor en mand der selv skriver at han har en psykisk lidelse. Tråden er lukket for lang tid siden, så nu skriver jeg til dig fordi jeg er træt af folk som dig, du må virkeligt være et lille menneske siden du har brug for at gører nar af en psykisk syg. Jeg er ikke i tvivl om at du ville stå først i køen af hjernedøde soldater, skulle vi få et facistisk styrer. Jeg håber ikke du har tænkt dig at reproducerer. Jeg har Været tolerant hele mit liv og har altid søgt at forstå folks bevæggrunde og se mennesket bag monstret, men dette er for mig en begyndelse på min egen nye intolerance overfor de intolerante. Fuck you !
Jeg har ingen anelse om hvad manden taler om. Er der nogen der kan kaste lidt lys over det?
http://newz.dk/forum/tagwall/spaending-i-midten-af...
Men fed besked, er lidt misundelig :(
Damnit, 7 sekunder >_<
Men fed besked, er lidt misundelig :(
Damnit, 7 sekunder >_<
Ahh, ja der kan man bare se. Nu kom jeg til at grine lidt af ironien i mine egne indlæg fra den tråd.. så nej, jeg er nok ikke blevet et bedre menneske siden da :)
Bortset fra det, så synes jeg da egentlig at indlæggene er rimelig harmløse.
Blev bare lidt paf over på den måde at få hade-beskeder i min newz.dk indbakke.
Bortset fra det, så synes jeg da egentlig at indlæggene er rimelig harmløse.
Blev bare lidt paf over på den måde at få hade-beskeder i min newz.dk indbakke.
budbringeren (6) skrev:Hvordan kan han påstå at han er psykisk syg når det er en fysisk smerte i midten af panden?
Det handler om at forsøge at søge fortidspension..
Så snart blanketten er sendt i posten, anses du som psykisk syg uanset om du ligger med gigt og brækket ben.
Ronson ⅍ (10) skrev:Det lyder interessant. Kan du fortælle noget mere om dette?
Det er lidt det samme som førtidspension, dog med den undtagelse at det er skrevet på en mobil hvor stavekontrollen har været inde over.
1: Jeg vil også have hademails :(
2: Hvordan er sproget i den tråd anderledes end standard Newz?
3: Hvorfor kan afsendere af hademails ALDRIG finde ud af at stave, eller grammatik?!
Vi skal altså tilbage til ground her!
(Prøver at kickstarte et nyt meme)
2: Hvordan er sproget i den tråd anderledes end standard Newz?
3: Hvorfor kan afsendere af hademails ALDRIG finde ud af at stave, eller grammatik?!
Vi skal altså tilbage til ground her!
(Prøver at kickstarte et nyt meme)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.