mboost-dp1
Fjerne iPhone 4S fra iCloud.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Vi har her på kolbøttefabrikken en iPhone 4S, som har været en tidligere medarbejderes mobil. Den kan ikke låses op da den er låst til en iCloud konto. Den tidligere medarbejder ignorerer os ret så kraftig, Apple nægter at hjælpe os med at låse fabrikkens ejendom op.
Vi har forsøgt at låse den op med nødopkald->3xklik->Siri->osv. Men det er patched på den her. What do?
Vi har forsøgt at låse den op med nødopkald->3xklik->Siri->osv. Men det er patched på den her. What do?
Der er intet i kan gøre.
Man lærer hurtigt at få telefonerne bundet op på brugernes firmamail istedet for det pjat.
Send vedkommende en regning på telefonen?
Man lærer hurtigt at få telefonerne bundet op på brugernes firmamail istedet for det pjat.
Send vedkommende en regning på telefonen?
Ser ud til at man stadig godt kan (han godkender det da som svar), men har dog ikke prøvet det siden iOS 6
Ser ud til at man stadig godt kan (han godkender det da som svar), men har dog ikke prøvet det siden iOS 6
Men hvad hjælper DFU mode? med det samme den kommer op og kører vil den tage fat i apple og finde ud af at den er låst til en konto.
Jeg prøvede ellers med en telefon med iOS 7 (kan faktisk ikke huske hvorfor jeg skulle) - Anyhow, når jeg prøvede så tændte telefonen bare "normalt" som den gør hvis du smækker et stik i den. Jeg fik aldrig DFU til at virke.
Jeg prøvede ellers med en telefon med iOS 7 (kan faktisk ikke huske hvorfor jeg skulle) - Anyhow, når jeg prøvede så tændte telefonen bare "normalt" som den gør hvis du smækker et stik i den. Jeg fik aldrig DFU til at virke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.