mboost-dp1

Fjerne iPhone 4S fra iCloud.

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
30. jun. 2014 17:14
Vi har her på kolbøttefabrikken en iPhone 4S, som har været en tidligere medarbejderes mobil. Den kan ikke låses op da den er låst til en iCloud konto. Den tidligere medarbejder ignorerer os ret så kraftig, Apple nægter at hjælpe os med at låse fabrikkens ejendom op.

Vi har forsøgt at låse den op med nødopkald->3xklik->Siri->osv. Men det er patched på den her. What do?
Gravatar #2 - Slettet Bruger [892888478]
30. jun. 2014 20:15
Der er intet i kan gøre.

Man lærer hurtigt at få telefonerne bundet op på brugernes firmamail istedet for det pjat.

Send vedkommende en regning på telefonen?
Gravatar #3 - NightZtorm
30. jun. 2014 20:29
Mener godt man kan sætte dem i DFU mode og gendanne dem selvom de er låst fra iCloud
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
1. jul. 2014 03:32

Mig bekendt er DFU afskaffet med iOS 7
Gravatar #5 - NightZtorm
1. jul. 2014 05:23
Ser ud til at man stadig godt kan (han godkender det da som svar), men har dog ikke prøvet det siden iOS 6
Gravatar #6 - Slettet Bruger [892888478]
1. jul. 2014 05:46
Men hvad hjælper DFU mode? med det samme den kommer op og kører vil den tage fat i apple og finde ud af at den er låst til en konto.
Gravatar #7 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
1. jul. 2014 07:19

Jeg prøvede ellers med en telefon med iOS 7 (kan faktisk ikke huske hvorfor jeg skulle) - Anyhow, når jeg prøvede så tændte telefonen bare "normalt" som den gør hvis du smækker et stik i den. Jeg fik aldrig DFU til at virke.
Gravatar #8 - Dreadnought
1. jul. 2014 21:06
Hmm... Så må vi se om vi kan pille det ud med en skruetrækker og knofedt. ... og en hammer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login