mboost-dp1
feck, laptop stjålet...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nåh, det måtte jo ske på et tidspunkt...
min Fars Vaio blev stjået sammen med smykker, nøgenfotos, og hans efterforskning af kennedy mordet i weekend i den røverrede nede ved grænsen der kaldes "Tynde" på de lokales kaudervælsk.
smykker etc. er der sgu ikke så meget at gøre ved, men jeg ville blot lige spørge hvad (om overhovedet) man kan gøre for at maksimere hælerens besværligheder ved at sælge kosterne.
Det vi har at arbejde med, er Vaioens Serienummer, som er registreret på kvitteringen.
Kan man rapportere OEM windows 7 stjålet og få det blokkeret?
(klistermærket med windowskey'en sidder nok så fint i bunden af computeren, sandsynligvis på det snuskede værtshus Karl Skomma'r i østergade.
ditto med office?
der bliver selvfølgelig skrevet politirapport og alt det dersens...
Nogen råd?
mvh. Pikkuk
min Fars Vaio blev stjået sammen med smykker, nøgenfotos, og hans efterforskning af kennedy mordet i weekend i den røverrede nede ved grænsen der kaldes "Tynde" på de lokales kaudervælsk.
smykker etc. er der sgu ikke så meget at gøre ved, men jeg ville blot lige spørge hvad (om overhovedet) man kan gøre for at maksimere hælerens besværligheder ved at sælge kosterne.
Det vi har at arbejde med, er Vaioens Serienummer, som er registreret på kvitteringen.
Kan man rapportere OEM windows 7 stjålet og få det blokkeret?
(klistermærket med windowskey'en sidder nok så fint i bunden af computeren, sandsynligvis på det snuskede værtshus Karl Skomma'r i østergade.
ditto med office?
der bliver selvfølgelig skrevet politirapport og alt det dersens...
Nogen råd?
mvh. Pikkuk
Hvis det var seriøst - altså den del med Carl Skomar' og Tynne - så kan jeg da lige høre rundt i de smiskede kroge ... Hvem ved, måske kan jeg fremtrylle smykker, bærbar og efterforskningen på Kennedy mordet!
Hvis det var seriøst - altså den del med Carl Skomar' og Tynne - så kan jeg da lige høre rundt i de smiskede kroge ... Hvem ved, måske kan jeg fremtrylle smykker, bærbar og efterforskningen på Kennedy mordet!
Hold øje på den blå avis. Hvis en vaio alá din fars dukker op, så prøv at spørger sælger om serienummeret. Hvis det passer overens, så aftaler du at mødes med ham, og så giver du ham en røvfuld!
Hvor i byen blev den nuppet, og hvad røg mere? Jeg giver mine informants besked om at holde øje med en VAIO, og at de kan levere den til mig uden anmeldelse.
Hvor i byen blev den nuppet, og hvad røg mere? Jeg giver mine informants besked om at holde øje med en VAIO, og at de kan levere den til mig uden anmeldelse.
Du skal ikke forvente for stor indsats fra politiets side. Min mors computer blev stjålet for nogle år siden. Kort efter hun ringer til mig om det (for at høre hvad hendes computer mon var værd) kunne jeg se at den var online i TeamViewer. Jeg ringede hende op med det samme mens jeg forsøgte at finde IP-adressen (desværre glemte jeg at siden hed myip.dk og ikke myip.com). Politiet var meget interesserede i at jeg kunne få adgang til computeren.
Jeg nåede ikke at få IP-adressen, men jeg kontaktede TeamViewer om jeg kunne få den udleveret af dem. Jeg fik en mail tilbage med følgende udsnit:
Efterforskeren orkede ikke at gøre det...
Jeg nåede ikke at få IP-adressen, men jeg kontaktede TeamViewer om jeg kunne få den udleveret af dem. Jeg fik en mail tilbage med følgende udsnit:
TeamViewer skrev:Due to the fact that our company is restricted to the German data privacy law, there are some steps we need to follow. Please be so kind and send my contact information to the police department where you have already filed your report. They then need to send a request to us. In order to process the police request as soon as possible, it is necessary that the request meets the following requirements: The request needs to be in English or German written on official paper or having an official stamp on it. It needs to contain the full contact details, including contact person, as well as a fax number. The document must state a reference number (i.e. case number), the date and it must be signed!
Efterforskeren orkede ikke at gøre det...
Hende der sælger den: https://www.facebook.com/julita.haczekgorecka?fref...
Dr.pikkuk (12) skrev:Ud over sølv og guldsmykker, røg der også et splinternyt canon spejlrefleks kamera model EOS1100D, og den nævnte Sony VAIO vpc-ec2m1e hvid
get the word on the street TB, let me see those mad gangsta skills @ work!!!
Hvor? Hus, hotel?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.