mboost-dp1
Endnu et selvkørende bil projekt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
https://turnto10.com/news/local/providence-kicks-o...
Det eneste specielle ved det her projekt er at jeg set 2 af dem!
Det eneste specielle ved det her projekt er at jeg set 2 af dem!
Qw_freak (3) skrev:CBM (2) skrev:Tja kønne er de ikke
Det kan de blive når teknologien er afprøvet og godkendt til alm brug. :)
Muligvis, jeg undrer mig bare over at der er så mange moderne bil designere som ikke kan deres kram :)
CBM (4) skrev:Qw_freak (3) skrev:CBM (2) skrev:Tja kønne er de ikke
Muligvis, jeg undrer mig bare over at der er så mange moderne bil designere som ikke kan deres kram :)
Det må være en god blanding af begrændsninger i forhold til vægt størrelse og ønsket om at lave noget designmæssigt unikt.
arne_v (7) skrev:#udseende
Nu er det jo en "mini-by-bus" ikke en privat-bil. Busser er vel generelt designed med henblik på funktionalitet ikke smart udseende.
True
Qw_freak (6) skrev:CBM (4) skrev:Qw_freak (3) skrev:CBM (2) skrev:Tja kønne er de ikke
Det må være en god blanding af begrændsninger i forhold til vægt størrelse og ønsket om at lave noget designmæssigt unikt.
True
Men mange elektriske personbiler bliver designet som om de er faldet ned fra Alpha centauri
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.