mboost-dp1

En IT-Ekspert

Gå til bund
Gravatar #2 - gramps
9. aug. 2013 18:21
Hvad brokker du dig over? Han har været ekspert i 7-8 måneder!
Gravatar #3 - kasperd
9. aug. 2013 18:22
gramps (2) skrev:
Han har været ekspert i 7-8 måneder!
Jeg vil hellere vide hvor mange måneder han brugte på at blive IT ekspert.

Guldkorn fra artiklen
http://www.bt.dk/poker/it-ekspert-pokerspilleres-indstilling-til-it-sikkerhed-er-ekstremt-skraemmende skrev:
Nu har jeg været IT-Ekspert i 7-8 måneder
http://www.bt.dk/poker/it-ekspert-pokerspilleres-indstilling-til-it-sikkerhed-er-ekstremt-skraemmende skrev:
Krypter alle dine harddiske inden du installerer Windows
Gravatar #4 - arne_v
9. aug. 2013 18:43

Der er andre:

“Grunden til det ikke kan scannes frem som en virus eller malware er at arkitekturen i det programmer ikke er som andre virusser, specielt Keyloggers. Keyloggers piggerbacker sig på det naturlige kald i Wiindows API fra keyboardet til din maskine. Det vil sige, det er helt naturligt.”

Antallet af sproglige fejl er meget stort set i forhold til tekstens størrelse. Men det kan jo være journalistens fejl.

Men påstanden om at AV og anti-malware ikke kan detecte keyloggers p.g.a. de hooker sig på input er forkert. De fanger typisk kendte keyloggers.
Gravatar #5 - ko
9. aug. 2013 19:02
Jeg skulle lige til at citere hans første guldkorn omkring kryptering :-)
Gravatar #6 - XorpiZ
9. aug. 2013 21:27
Haha. Det er sgu god læsning.

"Noob hacker douchebags" skal sgu passe på ham der. Han kan jo finde ud af hvem de er!
Gravatar #7 - mrtb
9. aug. 2013 21:36
Så det korte råd er køb en ny computer?
“Pretty much ja, og flyt,” griner IT-Eksperten.

Tak for artiklen arne... Nu kan jeg da gå i seng med hovedpine!
Gravatar #8 - BurningShadow
10. aug. 2013 05:52
Wow, just fucking wow! Han er jo en ren guldgrube af viden, og så har han endda kun været IT-Ekspert i 7-8 måneder! Han er jo et naturtalent!

(og det er min mor så også, hun ved sgu mere)
Gravatar #9 - Hubert
10. aug. 2013 07:36
Datamatiker med speciale i netværks sikkerhed...
Gravatar #10 - Thalion
10. aug. 2013 08:43
Hahahaha!

Fantastisk underholdning!
Gravatar #11 - nielsbuus
10. aug. 2013 09:12
Han er lidt for beskeden i artiklen. I virkeligheden har han været ekspert siden 1990'erne:

http://www.pokernet.dk/poker-coaching/tiltthis.htm...

Og han er både socialt og internationalt orienteret eftersom han opgiver sin timepris i dollars og kun tager $50 i timen, hvilket gør at alle har råd til at drage nytte af hans ekspertise.
Gravatar #12 - OxxY
10. aug. 2013 09:13
FUD = Fully undetectable by AV.

Mon Terra er enig i det? :D :D
Gravatar #13 - BurningShadow
10. aug. 2013 09:17

Og læg mærke til hans definition af "større projekter"...
Tænk engang, sådan bare lige at kaste sig hovedkuls ud i sådan nogle "større projekter", helt ud at tøve (ret meget), han er sgu vild, det er han...
Gravatar #14 - XorpiZ
10. aug. 2013 10:55
BurningShadow (13) skrev:

Og læg mærke til hans definition af "større projekter"...
Tænk engang, sådan bare lige at kaste sig hovedkuls ud i sådan nogle "større projekter", helt ud at tøve (ret meget), han er sgu vild, det er han...

Det er tydeligt, at han har 8 måneders erfaring som IT-ekspert, når han uden videre kaster sig ud i større projekter som geninstallering eller opgradering af en computer.

Ham David Nygaard er sgu en dygtig fyr!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login