mboost-dp1
E-mail fra Sony Ericsson
Jeg har anskaffet mig en SE k800i, og nogle af jer har måske lagt mærke til en af mine tidligere tråde, hvori jeg spørger til hvordan man kan annulere en sms fra at blive afsendt på k800i'eren.
Det er besværligt at gøre og derfor dkrev jeg en E-mail til SE, og spurgte om det var noget de kunne ordne i en kommende opdatering. Jeg forstår inkke så meget, for jeg sendte den ikke til call-centeret. Jeg sendte mailen til en support af en eller anden art. Her er deres svar:
"Kære Kunde,
Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Call Center.
Sony Ericsson tackar för era synpunkter och önskemål.
Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi kan hjælpe dig yderligere.
Med venlig hilsen,
/Andreas
Sony Ericsson Call Center
Kontakt os gerne igen hvis vi kan være til yderligere hjælp.
Gå ikke glip af øjeblikket! K800i – den nye Cyber-shot™ -telefon med 3.2 megapixelkamera. Mere information om K800i finder du på www.sonyericsson.dk"
Det er besværligt at gøre og derfor dkrev jeg en E-mail til SE, og spurgte om det var noget de kunne ordne i en kommende opdatering. Jeg forstår inkke så meget, for jeg sendte den ikke til call-centeret. Jeg sendte mailen til en support af en eller anden art. Her er deres svar:
"Kære Kunde,
Sony Ericsson tackar för era synpunkter och önskemål.
Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi kan hjælpe dig yderligere.
Med venlig hilsen,
/Andreas
Gå ikke glip af øjeblikket! K800i – den nye Cyber-shot™ -telefon med 3.2 megapixelkamera. Mere information om K800i finder du på www.sonyericsson.dk"
SE call-center / support er virkelig noget for sig! :P
Havde problemer med at min telefon gik ud (en SE S700i) i utide og ringede der ind hvor jeg får fat i en dejlig svensker (mærk ironien!) som lige meget hvad jeg sagde, blev ved med at fortælle mig hvordan jeg tændte min telefon igen! Tog 30 min før jeg fik fat i en overordnet leder eller noget som endelig forstod hvad problemet var hvorefter tumpen (endnu en svensker!) sendte mig en mail hvori der stod hvordan man slukker og tænder sin mobil....
Havde problemer med at min telefon gik ud (en SE S700i) i utide og ringede der ind hvor jeg får fat i en dejlig svensker (mærk ironien!) som lige meget hvad jeg sagde, blev ved med at fortælle mig hvordan jeg tændte min telefon igen! Tog 30 min før jeg fik fat i en overordnet leder eller noget som endelig forstod hvad problemet var hvorefter tumpen (endnu en svensker!) sendte mig en mail hvori der stod hvordan man slukker og tænder sin mobil....
Hmm... lader til at Andreas er den eneste på arbejde her henover julen:
Kære Kunde,
Var god hör med er serviceverkstad så kan de hjälpa er vidare med detta.
Med venlig hilsen,
/Andreas
Gå ikke glip af øjeblikket! K800i – den nye Cyber-shot™ -telefon med 3.2 megapixelkamera. Mere information om K800i finder du på www.sonyericsson.dk
Spørgsmål:
Email:
To: [email protected]
From: [email protected]
Subject: Telefoner
Product: Z530i
Opinion: Efter opdatering af telefonen er der kun engelsk tilrådighed som telefon-sprog i listen.
Softwareversionen er CXC1250454 R6DA001
Country: Denmark
First Name: Morten
Last Name: Vejhe
Phone Number: +45xxxxxxxx
City / Region: Xxxxxxxx
Agree Legal Terms: Yes.
Sign up for enews: No.
Løsningen er iøvrigt et masterreset, fordi de er nogle fucking nodlerhoveder der ikke laver nogen check på om softwaren er overført til telefonen korrekt. Tak SE.
Kære Kunde,
Var god hör med er serviceverkstad så kan de hjälpa er vidare med detta.
Med venlig hilsen,
/Andreas
Gå ikke glip af øjeblikket! K800i – den nye Cyber-shot™ -telefon med 3.2 megapixelkamera. Mere information om K800i finder du på www.sonyericsson.dk
Spørgsmål:
Email:
To: [email protected]
From: [email protected]
Subject: Telefoner
Product: Z530i
Opinion: Efter opdatering af telefonen er der kun engelsk tilrådighed som telefon-sprog i listen.
Softwareversionen er CXC1250454 R6DA001
Country: Denmark
First Name: Morten
Last Name: Vejhe
Phone Number: +45xxxxxxxx
City / Region: Xxxxxxxx
Agree Legal Terms: Yes.
Sign up for enews: No.
Løsningen er iøvrigt et masterreset, fordi de er nogle fucking nodlerhoveder der ikke laver nogen check på om softwaren er overført til telefonen korrekt. Tak SE.
Nå okay, kunne være at det var fra en net forhandler, mange netforhandlere har en tendens til paralle (?) importet telefoner :)
Men ellers smid den af ved en Telecare butik?
Men ellers smid den af ved en Telecare butik?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund