mboost-dp1

Du har et valg for din fremtid - Forbyd dihydrogen-monooxid i dag!

Gå til bund
Gravatar #1 - xaw
30. jan. 2007 10:52
Dihydrogen-monooxid er et af de farligste kemikalier i verden. Det kan derfor stå hen i det uvisse hvorfor, at kemikaliet til dato ikke har fået et total forbud.

Skriv under på [url=http://www.dhmo.skrivunder.dk]www.dhmo.skrivunder.dk[/url][/url]
Gravatar #2 - holmen
30. jan. 2007 11:55
Fuck H2O mand, hvad skal vi med det lort? Bare fordi vi mennesker består af ca. 70% af det, og det mere eller mindre (Der er så også lige luften) er kilden til alt liv? Forbyd det pis, ehm, vand mente jeg...
Gravatar #3 - milandt
30. jan. 2007 12:02
muhahaha
•Inhalering- selv meget små doser
dihydrogen-monooxid i lungerne er nok til at slå ihjel.

•Længerevarende udsættelse for stoffet i fast form kan medføre alvorlige vævsskader.

•Udsættelse for stoffet i gasform kan medføre alvorlige forbrændinger.

•Indtagelse i større mængder kan bl.a. medføre opkastning og andre ubehagelige bivirkninger.
Gravatar #4 - holmen
30. jan. 2007 12:20
Tror bare jeg sletter indlæget mens jeg kan...
Gravatar #5 - buch
30. jan. 2007 13:30
Gravatar #6 - MiniatureZeus
30. jan. 2007 13:37
#holmen
hvor er du kedelig :P
Gravatar #7 - Spiderboy
30. jan. 2007 13:38
Den underskriftindsamling minder mig om et afsnit af The Man Show, hvor de to fyre laver en underskriftsindsamling imod "Womens suffrage" (kvinders stremmeret). Mange af kvinderne troede det var noget med "Women suffering", så de skrev under. Hehe, de fik faktisk mange underskrifter af kvinder. :-D
Gravatar #8 - holmen
30. jan. 2007 13:38
www.dropdetnu.skrivunder.dk
Gravatar #9 - Spiderboy
30. jan. 2007 13:48
Her står lidt om det farlige stof:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dihydrogen_Monoxide
Gravatar #10 - warren
30. jan. 2007 13:50
Den underskrift indsamlning har jeg også prøvet at lave en gang sidste år. http://www.dihydrogenmonoxid.skrivunder.dk/
Gravatar #11 - milandt
30. jan. 2007 15:06
#10 der er alt i alt kommet een underskrift på din indsamling sidste år.. flot.
Gravatar #12 - popeye_2k
31. jan. 2007 12:35
Copycat, Penn & Teller lavede det i deres show der blev sendt på dansk tv her her sidst. :P
Gravatar #13 - Cloud02
31. jan. 2007 12:39
Gravatar #14 - rackbox
3. feb. 2007 02:18
Skræmmende, at der er 33, der har skrevet under... Men det viser jo blot igen, at folk æder hvad som helst råt, blot det præsenteres på den rigtige måde.

Nåmen... der sidder jo heldigvis kun helt troværdige politikere i regeringen... Dem stemmer vi jo på, fordi vi er kloge og ikke fordi vi æder noget som helst råt :-P
Gravatar #15 - pyromaniac
6. feb. 2007 11:59
#14 - Jeg skrev da under? :D
Prøvede så også at skrive følgende:
Er det bare mig eller er dihydrogen monooxid ikke lig med H2O, hvilket er lig med vand, hvilket er lig med den substans alle levende organismer på planeten kræver for at overleve?
Men siden ville ikke tage det hele med, så det er blevet forkortet med 3 punktummer. :(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login