mboost-dp1

Dør Nexus?

Gå til bund
Gravatar #2 - gramps
5. maj 2014 08:56
Nu du spørger:

Jeg tror, at Android Silver kommer til at fylde et 'tomrum' mellem Google Play Edition og almindelige telefoner. Google vil gerne få producenterne med, så de laver fysiske store-in-stores og afholder alle markedsføringsudgifter. Jeg tror ikke at producenterne kan 'bestemme' at en telefon kan være Silver. Det er noget Google styrer når de ser den.

Samtidig tror jeg, og nu bliver det ren spekulation, at Google vil fortsætte med Nexus-programmet. Vi kan forestille os at Nexus bliver omdøbt til Android Platinum. Det er den reneste Android-oplevelse du kan få.

Og Android Gold? Det er dem, som vi i dag kalder Google Play Edition.

Android Bronze er så alle de telefoner, som må få Googles apps. Med andre ord, alle de telefoner som ikke er Platinum, Gold eller Silver.

Grundlaget for min spekulation er, at sølv sjældent er 'det bedste' man kan tilbyde. Der er ofte mere end et par trin omkring sølv. Det kan bare godt blive lidt cheasy: "Hvilken telefon har du?" "Jeg har en Gold."
Gravatar #3 - Slettet Bruger [952583751]
5. maj 2014 09:52
"To read the full article:"

Tager du pis på os Snesman? der mangler jo kun en ref= i URL'en så var du på dødslisten.
Gravatar #4 - snesman
5. maj 2014 10:35
Sorry man. Det var lidt tidligt på dagen, og det var lige det jeg faldt over. Og så var jeg for doven til at finde en gratis artikel andetsteds.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login