mboost-dp1
Den nye Google Reader?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej Newz-slyngler
Jeg var en af dem der var glad for Google Reader og deres startside i øvrigt og er siden hoppet over til Feedly.
Men det er selvfølgelig svært at leve i bevidstheden om at Newz ikke har besluttet endeligt, hvilken RSS reader der er den bedste. Vi kan ikke leve med disse forskellige præferencer!
På samme måde var jeg selvfølgelig ikke den eneste, der kunne sove lidt bedre, efter at have fundet ud af at toiletrullen selvfølgelig skal vende udad.
Der er ikke plads til forskellige holdninger til så vigtige spørgsmål!
Og jeg synes at Newz-afstemninger er nederen, det må være argumenterne der er afgørende!
Jeg stemmer på Feedly.
Jeg var en af dem der var glad for Google Reader og deres startside i øvrigt og er siden hoppet over til Feedly.
Men det er selvfølgelig svært at leve i bevidstheden om at Newz ikke har besluttet endeligt, hvilken RSS reader der er den bedste. Vi kan ikke leve med disse forskellige præferencer!
På samme måde var jeg selvfølgelig ikke den eneste, der kunne sove lidt bedre, efter at have fundet ud af at toiletrullen selvfølgelig skal vende udad.
Der er ikke plads til forskellige holdninger til så vigtige spørgsmål!
Og jeg synes at Newz-afstemninger er nederen, det må være argumenterne der er afgørende!
Jeg stemmer på Feedly.
:-)Lowkey (7) skrev:Indtil videre har den hverken opført sig tølperagtigt eller uforskammet.
Jeg troede at jeg havde husket at tilføje et link i #5, men jeg valgte åbenbart at konstruere en tåbelig og forvirrende sætningsstruktur i stedet.
Her er linket.
Lowkey (7) skrev:Indtil videre har den hverken opført sig tølperagtigt eller uforskammet.
Jeg troede at jeg havde husket at tilføje et link i #5, men jeg valgte åbenbart at konstruere en tåbelig og forvirrende sætningsstruktur i stedet.
[url=digg.com/reader]Her er linket[/url].
Tilsyneladende er dens brugere jævnt provokerende :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.