mboost-dp1
Den næste amerikanske præsident
Som de fleste nok har opdaget så er de ved at vlæge den næste amerikanske præsident.
Jeg faldt over en som havde et valgprogram vi alle burdde kunne støtte op omring : If I am elected president
Jeg faldt over en som havde et valgprogram vi alle burdde kunne støtte op omring : If I am elected president
Dem jeg bedst kan lide :)
Resolve the Iraq war by bringing all of our military personnel home immediately, then going over there by myself for "martial arts negotiations."
Hang Saddam Hussein (Whoops – scratch that – already did it undercover).
Convey my plan for world peace to the United Nations: taking the governor of California with me on our "kick butt and ask questions later" USO world tour.
Resolve the Iraq war by bringing all of our military personnel home immediately, then going over there by myself for "martial arts negotiations."
Hang Saddam Hussein (Whoops – scratch that – already did it undercover).
Convey my plan for world peace to the United Nations: taking the governor of California with me on our "kick butt and ask questions later" USO world tour.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund