mboost-dp1

Cybercity trækker i land

Gå til bund
Gravatar #1 - rackbox
25. okt. 2006 22:21
Jeg fik for noget tid siden et brev fra Cybercity med det glade budskab, at min 2Mbit/512Kbit ville blive opgraderet til en 6Mbit/768Kbit og jeg ville samtidig få en prisreduktion på kr. 50,- pr. md.!! Lækkert tænkte jeg - og ventede.

Nu, her i dag, syntes jeg at have ventet tålmodigt, så jeg ringede til Cybercity for at spørge hvordan det stod til med min opgradering.

Til min store forbavselse fortalte de, at min linie slet ikke kunne trække mere end 2Mbit, og at tilbuddet dermed var trukket tilbage. Jeg ville heller ikke få prisreduktionen, for "det er jo et andet produkt".

Først og fremmest mener jeg at det er lidt fesent af dem, først at give en gave, og bagefter trække den tilbage. Dernæst er jeg lidt pissed over at der er en teknisk begrænsning på min linie.

TDC fortæller dog, at de sagtens kan levere 4Mbit til min forbindelse, og muligvis mere, når en tekniker har været forbi centralen. Giver INGEN MENING?
Gravatar #2 - buch
25. okt. 2006 22:38
Mystisk.

Cybercity har heller ikke eget udstyr her i skørping, så jeg skulle vente 1½ uge, til en tekniker havde været ude på centralen. Da han havde været der kørte det bare derud af.
Gravatar #3 - ztyle
25. okt. 2006 22:39
Du er ikke den første der er blevet røvrent af CC, jeg måtte lukke min netcafé pga. dem
Gravatar #4 - buch
25. okt. 2006 22:40
Til en netcafé, bruger man selvfølgelig et meget mere prof. firma til at levere en forbindelse, ikke et firma der hvis hovedsagelie indtjening ligger på privat kunder.
Gravatar #5 - ztyle
25. okt. 2006 22:45
Nej men det var da jeg skulle flytte lokale, havde jeg ikke lige råd til at flytte min 45Mbit fra UU-net, så jeg kiggede på firma forbindelser, og CC var de eneste der havde en 4/4 Mbit i den del af Nyk. F.
Gravatar #6 - milandt
25. okt. 2006 23:02
#5 så var det ikke for CC måtte du altså lukke din netcafé endnu før end du gjorde?
Gravatar #7 - ztyle
25. okt. 2006 23:12
Nej, for de var 2 måneder forsinket, og så havde jeg ikke flere resurser, at tag af, der er ikke den store indtjening i en netcafé uden net

Og jeg var naiv nok til at tro på hvad de fortalte mig, så jeg flyttede da lokale, i god tro, har da lært at man ikke skal stole på nogle når der er penge involveret
Gravatar #8 - Knightmare
26. okt. 2006 07:56
Der er stor forskel på en 6Mbit/768Kbit og en 4Mbit fra TDC de kan sikker levere 4Mbit/128Kbit langt ud på landet, men det er vel ikke en linie du ville betale for...
Gravatar #9 - themuss
26. okt. 2006 18:57
Cybercity er et dårligt firma, hvis man skal andet end bare gennem default-køen; så snart man ryger udenfor tager det år og dage at komme videre.

Feks kan du ringe til tre forskellige folk derinde og få tre helt forskellige forklaringer på, hvad der nu skal ske.

Problemet er bare, at der kun er én der ved det, og det er ham (eller hende), der sidder med win-back-kunderne + aftalebogen til TDCs teknikere.

Med Cybercity skal du have ALT på papir før du indgår en aftale med dem.
Gravatar #10 - arne_v
26. okt. 2006 19:11

Uden iøvrigt at kende noget til CC's kvalitet, så leverer de altså
også løsninger til erhvervs brug.
Gravatar #11 - themuss
26. okt. 2006 19:16
#10 Cybercitys 4/4 ER en erhvervslinie.

Ligesom man i lang tid ikke kunne få en Cisco827 udleveret istedet for sin Cisco677 uden samtidig at skifte til at være erhvervskunde (de kræver IKKE det der firmanummer-lort som jeg ikke husker hvad hedder? Moms-registrering?)
Gravatar #12 - ztyle
26. okt. 2006 22:56
er det CVR du leder efter ;)
Gravatar #13 - themuss
27. okt. 2006 17:44
#12 Exactly ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login