mboost-dp1
Cybercity 20Mb
Heyy
er der andre der har modtaget et brev om, at de upgraderer jeres forbindelser til 20Mb ??
har været så heldig :D
er der andre der har modtaget et brev om, at de upgraderer jeres forbindelser til 20Mb ??
har været så heldig :D
Ifølge deres website er der nu "nye lave priser".
Du er sikkert bare blevet opgraderet i forhold til hvad du betaler? Har ikke selv fået nogen mail, men jeg har også noget tøset 4mbit atm.
Du er sikkert bare blevet opgraderet i forhold til hvad du betaler? Har ikke selv fået nogen mail, men jeg har også noget tøset 4mbit atm.
håber ejg også,, det køre rådent til tider.. havde ellers været tilfreds, men her på det sidste er jeg begyndt at blive lidt træt af det.. jeg klager pga grantien ^^
Har ingen mail fået, men har hele tiden kunne bestille 20 Mbit - dog ikke opgradere til 20 Mbit?
TDC har haft 20 Mbit i byen i lang tid, til 67.000 kr/måned eller hvor meget det nu er de vil have, men da CC ikke bruger deres udstyr aner jeg ikke om de er klar med det her.
Har CC i øvrigt ikke haft 20 Mbit til 399,- i pænt lang tid?
TDC har haft 20 Mbit i byen i lang tid, til 67.000 kr/måned eller hvor meget det nu er de vil have, men da CC ikke bruger deres udstyr aner jeg ikke om de er klar med det her.
Har CC i øvrigt ikke haft 20 Mbit til 399,- i pænt lang tid?
2/128 for 179kr/md er fandeme billigt! Vi betaler 150kr/md for 386/128 hos tdc, så tror da nok lige at vi snupper cybercity i stedet for :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund