mboost-dp1
Ctrl + V-spillet
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Regler
Du må IKKE kopiere noget på forhånd for at undgå noget PINLIGT eller EKSTREMT. Indsæt simpelthen det sidste du nu har kopieret. Hvis du ikke ved hvad det er så finder du jo ud af det!!!
Hvis det er et billede eller noget andet der ikke går ind i tekstboksen, så er det jo bare ærgeligt.
Jeg starter:
-=PB|*Eiii <3 *Nii
Du må IKKE kopiere noget på forhånd for at undgå noget PINLIGT eller EKSTREMT. Indsæt simpelthen det sidste du nu har kopieret. Hvis du ikke ved hvad det er så finder du jo ud af det!!!
Hvis det er et billede eller noget andet der ikke går ind i tekstboksen, så er det jo bare ærgeligt.
Jeg starter:
-=PB|*Eiii <3 *Nii
ehmm jaa:
Selvom dette måske også kunne gøres uden et os med GUI, så er mennesket uffateligt visuelt orienteret, i alle stadier af vores udvikling. Så hvis man kan knytte et billede til kontekst, så gør vi det nemmere for os selv at forstå.6 Og selvom man måske kan argumentere med at det ikke er nødvendigt, så er vi nød til at erkende. At hvis det ikke havde været alment forståetligt til en vis grad, så var det aldrig blivet mainstream.
Selvom dette måske også kunne gøres uden et os med GUI, så er mennesket uffateligt visuelt orienteret, i alle stadier af vores udvikling. Så hvis man kan knytte et billede til kontekst, så gør vi det nemmere for os selv at forstå.6 Og selvom man måske kan argumentere med at det ikke er nødvendigt, så er vi nød til at erkende. At hvis det ikke havde været alment forståetligt til en vis grad, så var det aldrig blivet mainstream.
winter solstice,
Hmm, vi snakkede om hvornår vi satser på at have den første release af Pyro, men jeg ved ikke lige hvorfor jeg har kopieret dét...
Edit igen: Ahh, joo... Lidt pinligt, men jeg kunne ikke stave til "solstice", so jeg googlede det, og copy/pastede det ind hvor det skulle bruges.
http://ema.mtv.dk/vote/
Skulle sende det der link, men nu jeg har chancen så:
Bedste Kunstner Nogensinde -> Rick Astley, gogo vote everyone!
Skulle sende det der link, men nu jeg har chancen så:
Bedste Kunstner Nogensinde -> Rick Astley, gogo vote everyone!
http://www.netdoktor.dk/tema/skiskader/tapening.ht...
Fik det her link via en IM, og skulle maile det til mig selv.
Fik det her link via en IM, og skulle maile det til mig selv.
Men kreditkrisen har ændret spillereglerne og fået aktiemarkederne til at gå i rødt. For fire uger siden betalte Damgaard 65,50 kr. for hver aktie. I går lukkede aktien i godt 22 kr. Tab: 1.953.000 kr.
http://railgun.newz.dk/forum/tagwall/ctrl-v-spille...
tja jeg kom til at trykke ctrl+c fordi jeg ville checke om den var clean i adresse linien, så nu ligger linket til tråden i min ctrl+v
tja jeg kom til at trykke ctrl+c fordi jeg ville checke om den var clean i adresse linien, så nu ligger linket til tråden i min ctrl+v
16:50
(16:54:23)
Lennart er nu i rummet.
Lennart er nu i rummet.
[email protected] er nu i rummet.
(er newz nu blevet til /b/ ?)
Lennart er nu i rummet.
Lennart er nu i rummet.
[email protected] er nu i rummet.
(er newz nu blevet til /b/ ?)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.