mboost-dp1

cross-zone browsing i Firefox (hjælp)

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
14. nov. 2006 08:13
Hey alle,

Jeg sidder og er ved at modificere nogle stylesheets til en netbank der benytter sig af BEC's netbank.

BEC har et system på http://www.bec.dk/becgrafik/ der gør at man kan hente en lokal kopi af deres gfx og css, og så ændre det lokalt. Derefter kan man så preview der på deres site ved at importere fra sit c-drev.

Dette virker i IE, men ikke i Firefox, idet Firefox ikke vil tillade bec.dk at hente noget fra en lokal resource.

Her er fejlmeddelelsen:

Security Error: Content at http://www.bec.dk/becgrafik/contentsLokalKopi/loka... may not load or link to file:///C:/BECGrafik/web20.prod.bec.dk/stylesheet/defsBasic.css.

Kan man ændre nogen setting i Firefox (2.0) så man tillader denne form for "cross-zone" browsing?

På forhånd tak
Gravatar #2 - gentox
14. nov. 2006 09:40
Har du prøvet med den extension der hedder IE Tab?
Gravatar #3 - NFX
14. nov. 2006 09:46
#2:
Tvivler meget på at det hjælper - så viser den jo stadig ikke hvordan det vel se ud i Firefox.
Gravatar #4 - gentox
14. nov. 2006 09:50
Nej det har du ret i, og alt hvad den gør er at give dig mulighed for at se køre tingene som var det i IE, bare fra firefox browseren.
Men da du sagde det virker i IE, vil det også virke med IE tab, da det i bund og grund bare er IE i firefox.
Du skal bare klikke på firefox logoet i bunden af browseren, og den er i IE mode.

[i] Edit, havde også kun skimmet din post, og havde ikke lige fat i at du forsøger at gøre banken brugbar for Mozilla Firefox klienter.
Håber der er en anden der ligger inde med den nødvendige viden ;)
Gravatar #5 - milandt
14. nov. 2006 09:56
Som NFX skriver, så er det jeg gerne vil opnå at se BEC's html med mit lokale css (som jeg kan i IE) bare med Firefox engine. Har jo testet at alt ser ok ud i IE.

Indtil videre er alternativet at copy paste mit css ind i "Edit CSS" featuren i web developer toolbaren til Firefox, men havde nu været smartere hvis jeg kunne få det til at virke, ligesom i IE.

Man må da kunne overrule denne security ting, eller adde sitet til trusted af en art?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login