mboost-dp1
clickclickclick
Keder du dig her i sommer varmen, så er her verdens største tidsfordriv.
clickclickclick
Nu er det så ikke så meget selve tidsfordrivet der er det afgørende, men mere konkurrencen i sig selv. Eftersom vi (Danmark) vandt første runde som det land i verden hvor folk keder sig mest, så kan vi altså ikke nøjes med den 5. plads vi har nu. Hjælp Danmark. Ind og tryk.
Hvis det trods alt bliver for kedelig, så læs følgende indlæg på edbprisers forum.
Skulle jo nok kunne hjælpe lidt.
Ondt i fingeren? Så snyd!
PS: Får du pludselig en meddelelse om, at konkurrencen er slut, så bare luk browseren og slet sidens tilhørende cookie. Så skulle du kunne køre lidt igen.
clickclickclick
Nu er det så ikke så meget selve tidsfordrivet der er det afgørende, men mere konkurrencen i sig selv. Eftersom vi (Danmark) vandt første runde som det land i verden hvor folk keder sig mest, så kan vi altså ikke nøjes med den 5. plads vi har nu. Hjælp Danmark. Ind og tryk.
Hvis det trods alt bliver for kedelig, så læs følgende indlæg på edbprisers forum.
Skulle jo nok kunne hjælpe lidt.
Ondt i fingeren? Så snyd!
PS: Får du pludselig en meddelelse om, at konkurrencen er slut, så bare luk browseren og slet sidens tilhørende cookie. Så skulle du kunne køre lidt igen.
argh...!! det var dog det ledeste.. jeg skulle lige prøve det og nu har jeg 18000+ clicks på min samvitighed..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund