mboost-dp1

Cliche.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - MadDogPlato
15. maj 2007 09:45
Faldt over den gamle artikel omkring Cliche's sikkerhed på deres ASP server... I dag kom min store vrede så til vejrs fordi Cliche har valgt at lukke min ASP-hjemmeside pga. af for meget belastning på deres server. Synes satme det er grotesk at man selv skal få fat i deres systemadministrator for at finde ud af grunden.!

Ydermere fatter jeg ikke hvordan ca. 1200 besøgende om dagen på en asp-side med access-db kan skabe SÅ meget belastning på deres server. Specielt ikke efter 4 år, hvor de besøgende på tidspunkter har været større.

Grrrrrrr. Skulle bare af med vrede, alt i mens jeg desperat søger anden udbyder.
Gravatar #2 - trylleklovn
15. maj 2007 10:02
Øhm.. Der er da ingen der har kunne fundet på at anbefale cliche i årevis? Du burde da være advaret tidligere.
Gravatar #3 - MadDogPlato
15. maj 2007 10:13
Nej nej, har haft Cliche ufattelig længe, og på et tidspunkt flyttede jeg også, men endte hos en eller anden privat-person hvor det hele ikke virkere.. Så flyttede Cliche min side over på en helt ny server og det hele kørte bare som en drøm. Men nej, sådan gik det ikke....
Gravatar #4 - Kisbye
15. maj 2007 10:44
Jeg har brugt Wannafind de sidste par år, det er jeg godt tilfreds med.

ca. 1200 besøgende om dagen på en asp-side med access-db

Det lyder vildt.
Jeg kan forstille mig det må kører pænt langsomt.
Du bør nok overveje at benytte en SQL-Server, i stedet for access.
Gravatar #5 - Spook
15. maj 2007 11:10
Gravatar #6 - Marco
15. maj 2007 12:59
Lowbudget webhoteller, er der kun problemer med! Hvis prisen lyder for god til at være sand, så er den det også. Ganske enkelt! Min mor har cliché. Hun har ikke oplevet problemer med dem. Men hun har også kun omkring 3-5 besøgende om dagen :-)
Gravatar #7 - MadDogPlato
16. maj 2007 12:54
Den nye server understøtter MySQL og php sammen med asp. Problemet er bare jeg ikke kan finde ud af PHP. Og jeg kan ikke finde ud af at overføre alle mine data fra access til MySQL.

Har godt nok et program der kan overføre det hele, men aner ikke hvordan jeg sætter stien i et lokalt program på min pc, til MySQL-databasen på serveren. Det ville ellers være godt.

ASP flyder faktisk fint med det antal besøgende der er.
Gravatar #8 - sorenlyder
16. maj 2007 13:01
www.concor.dk <-- Det virker bare! og en helt kanon kundeservice :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login