mboost-dp1

Celine dion laver AC/DC cover

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
17. nov. 2006 20:42
Jeg sad lige og læste FHM, de har en liste over de 10 værste cover numre.
Det værste er en duet af Celine Dion og Anastacia, hvor de laver comer af AC/DC's udødelige klassiker "Back in black". Jeg villle gerne se/høre elendigheden (deres cover), men jeg kan ikke finde det. Er der en der ved hvor jeg kan finde det.
FHM skriver at Celine Dion hopper hen over scenen på et ben og spille luftguitar... Kan det blive mere sørgeligt?

Citat fra FHM: "Hvis Angus Young var strøget direkte op på scenen og havde nakkeskudt Celine Dion med ordene: "Det gør du bare ikke, det der", var der ikke en jury i verden, der kunne have dømt ham."

Jeg tror at det citat beskriver hele hændelsesforløbet meget godt...
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
18. nov. 2006 13:47
Kunne desværre ikke finde en video af det, men fandt en hvor [url= laver et cover af sangen[/url].

Ville egentlig skrive noget med hvor dårligt det lyder, og at hun ikke har ret til den slags, men med den røv kan hun sgu slippe af sted med alt (se bare ca. 3 min inde i videoen).
Gravatar #3 - holmen
18. nov. 2006 13:57
det er da ikke ulovligt at lave et cover af et nummer, er det?
Gravatar #4 - holmen
18. nov. 2006 14:08
Jeg er glad for at jeg ikke har set Celine og anastacia endnu, men det her (Shakira) det er da noget af det værste, faktisk det værste, jeg nogensinde har set... Hun er da så ringe at det gør ondt, hendes forsøg på at headbange, jesus det er trist. Og et par latetrlige musikere der ynkværdigt forsøger at spille noget der minder om en Angus Young solo... Tsk tsk...
Lad vær med at se den...
Gravatar #5 - Kadann
21. nov. 2006 19:11
#3 -

Ikke hvis man har indhentet rettigheder fra den/de der ejer nummeret.
Gravatar #6 - Fjolle
21. nov. 2006 19:28
Hvis i vil se ræderligheden:

[spoiler]
Gravatar #7 - Bjørn
21. nov. 2006 21:39
#6 Fjolle
Fy for helvede - Det der er edermanme lige til at lukke op og skide i...
Gravatar #8 - amokk
21. nov. 2006 22:01
Jeg havde nu foretrukket at høre hente synge T.N.T (I'm dynamite) eller Thunderstruck... det er fandme numre der kan sætte gang i en stodderfest
Gravatar #9 - holmen
22. nov. 2006 14:11
Er det bare mig, eller mangler der et link?
Edit, har lige fattet hvad de røde firkanter gør...
Gravatar #10 - holmen
22. nov. 2006 14:19
Har lige set den, og står tilbage med et spørgsmål: "Hvorfor?"
Gravatar #11 - acdcpige
22. nov. 2006 17:39
Der findes ingen ord for det hun har gjort, det er slet ikke sjovt.Det burde forbydes
Gravatar #12 - themuss
22. nov. 2006 17:45
Ja måske hun skulle have holdt sig til at synge på fransk, som hun engang svor. "did you mean french defeat?"
Gravatar #13 - DiZaster
22. nov. 2006 18:56
Ah meget meget bedre end originalen... Efter min mening ligeså godt som Peter Andre og Katie Price's julesang.
Gravatar #14 - themuss
22. nov. 2006 19:01
Hov hov du skal ikke hate på Peter Andre!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login