mboost-dp1

Boost wireless - Fake?

Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
28. jan. 2007 23:20
http://break.com/index/how_to_boost_wireless_signa...

Nogen der kan bekræfte/Afkræfte dette?
Gravatar #2 - amokk
28. jan. 2007 23:38
hey jeg kender én som kan hjælpe dig med at få fingre i halvdelen af en arv på 10 mio. dollars... Du skal bare lige overføre 50.000 kr til mig, så skal jeg nok fortælle dig hvem han er...
Gravatar #3 - jeldtoft
28. jan. 2007 23:56
Ok. Hvad er dit kontonummer?
Gravatar #4 - themuss
29. jan. 2007 00:00
FUCK HVOR SEJT!
Gravatar #5 - buch
29. jan. 2007 00:06
Prøv det af selv?

Jeg tror dog ikke på det.
Gravatar #6 - themuss
29. jan. 2007 00:26
Det svarer vel til at hælde benzin i sit cdrom-drev og tro man kan køre uden PSU...

(for nu at følge den stolte newz.dk-tradition om analogier)
Gravatar #7 - milandt
29. jan. 2007 00:53
Jeg har hørt at hvis man drikke sit eget urin, så bliver man høj.. prøv det selv
Gravatar #8 - Benjamin Krogh
29. jan. 2007 03:00
Jeg har selv eksperimenteret en del med antenner til trådløst netværk. Og det der vil givetvist virke. Han laver en retningsbestemt antenne der fungerer på samme måde som en parabol.

Det kan selvfølgelig optimeres meget bedre end det der. Men ja det burde give et godt signal boost. Hvis han peger den mod et hotspot vil den skærme for signalstøj bagfra. Hvilket alene kan hjælpe ret meget, idet du undgår en del interferens på den måde.

Min egen cantenna jeg lavede på htx, gav en forbedring på 10 gange signalværdi. Meget simpelt design, men utroligt effektivt.
Det endelige argument for at det virkede var at jeg kunne cracke naboens netværk (ARP-injection for den interesserede) når jeg benyttede den, men ikke uden ;)
Gravatar #9 - Bornslippy
29. jan. 2007 03:17
Hahah vikle ledning om sin mobil Hahahaha
Griner video.

Ontopic:
WiFi Tin Can Antenna (Cantenna/Poor Man's WiFi) Guide 1

Cantenna Guide 2

Original Cantenna Side

Eller køb en HER

Lidt Google Stuff

Mener der i løbet af sidste år også var lidt post omkring Cantenna her inde newz.dk
http://newz.dk/forum/item/66444

CANTENNA FTW :D
Gravatar #10 - milandt
29. jan. 2007 08:24
#8 jeg er ikke i tvivl om at hans parabol har en effekt.. det der er latterligt er at han vikler et netkabel rundt om en telefon..
Gravatar #11 - amokk
29. jan. 2007 15:24
#8 undskyld jeg siger det så direkte, men er du dum?

Hvordan skulle et kabel sat i din computers netkort, nogensinde kunne forbedre modtagelsesevnen af dit TRÅDLØSE netkort?

Selfølgelig kan en parabolantenneforbedre modtagelsen af et signal, ellers havde man ikke brugt denne teknik i de sidste mange årtier, men for at køre videre på #6 og #7s analogier kan du lige så godt hælde urin i dit CD-drev og montere det bag på parabolen på taget af huset, det ville have samme effekt som at vikle et netævrkskabel rundt om en mobil og lægge den i en parabol...

Det vigtigt at lægge mærke til her, er at INTET af det han gør, har noget som helst med hans trådløse netkort at gøre
Gravatar #12 - Svindleren
29. jan. 2007 20:01

kan du ikke se det ?
han brugert XP, der sker det hele automatisk.. hans computer finder selv ud af at hans antenne skal bruges til hans trådløs, derfor fik lige 14 nye forbindelser :)
Gravatar #13 - Benjamin Krogh
30. jan. 2007 00:29
#11 du har ret. Jeg har en IQ på røde tal. Men du er jo the champ. Jeg skriver dine indlæg af i fremtiden, du styrer jo for vildt ;)

Haha... Har det med at multitaske, ser flere videoer på samme tid og konkluderer ud fra de små bidder jeg ser.

Må indrømme at jeg ret hurtigt zappede hen til enden. Troede at det var et ekstern netkort han puttede ind midt i "parabolen". Hvilket ville skærme for støj + reflektere signalerne.
Håber at det bringer lidt mere fornuft ind i #8 :)
Gravatar #14 - milandt
30. jan. 2007 08:04
#13 den køber jeg ikke :D
Gravatar #15 - amokk
30. jan. 2007 13:06
#13 så først gør du dig selv til grin ved at komme med en gang vås, og så bortforklarer du det med at du slet ikke har set ordetnligt på den video du udtaler dig om?
Gravatar #16 - peter_m
30. jan. 2007 18:54
DAM DAM DAAAAAAM - yet another tagwall showdown has begun, women and children run for cover this is sure to get ugly!
Gravatar #17 - Cloud02
30. jan. 2007 20:55
haha, det er ham den samme som lavede GoogleTV. En ting må man sq give ham, han gør altså noget ud af sine videor og de giver et godt grin :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login