mboost-dp1
Blond, blond, blond og atter blond
Du godeste... Hun er da mere blond, end politiet tillader. :-O
Det klip minder lidt om http://newz.dk/forum/tagwall/dum-dummere-74138
Det klip minder lidt om http://newz.dk/forum/tagwall/dum-dummere-74138
Jeg vidste egentlig heller ikke svaret på spørgsmålet. Og det er selvom jeg bor i Europa, jeg er dog klar over at Europa ikke er et land.
Til deres forsvar, som mange Europæere glemmer, kan vi da heller ikke nævne hvilken hovedstad de forskellige stater i USA har. Spørg jer selv om følgende:
- Hvilken hovedstad har de i Californien?
- I hvilken stat er Phoenix hovedstad i?
- Hvad hedder hovedstaden i Neveda?
Kan i svare på det uden at google eller samle informationer, og kan i svare på det op til et tv-show? Jeg tror kun det er et fåtal af os der kan det.
En anden ting at tænke på er deres uddannelse, samt hvem de caster ind i sådan et tv-program, det er heller ikke helt tilfældigt.
Til deres forsvar, som mange Europæere glemmer, kan vi da heller ikke nævne hvilken hovedstad de forskellige stater i USA har. Spørg jer selv om følgende:
- Hvilken hovedstad har de i Californien?
- I hvilken stat er Phoenix hovedstad i?
- Hvad hedder hovedstaden i Neveda?
Kan i svare på det uden at google eller samle informationer, og kan i svare på det op til et tv-show? Jeg tror kun det er et fåtal af os der kan det.
En anden ting at tænke på er deres uddannelse, samt hvem de caster ind i sådan et tv-program, det er heller ikke helt tilfældigt.
#4:
1: Los Angeles vil jeg skyde på, eller San Francisco. Jeg har også en ide eller to omkring San Diego, hvorfor ved jeg ikke. (IIRC)
2: Phoenix er hovedstaden i Arizona (IIRC)
3: Hovedstaden i Nevada hedder Salt Lake City (IIRC).
Rigtige svar:
1:Sacramento.
2: Arizona.
3: Carson City.
En ud af tre - og det selvom jeg har været der selv, vel at mærke i alle tre stater.
1: Los Angeles vil jeg skyde på, eller San Francisco. Jeg har også en ide eller to omkring San Diego, hvorfor ved jeg ikke. (IIRC)
2: Phoenix er hovedstaden i Arizona (IIRC)
3: Hovedstaden i Nevada hedder Salt Lake City (IIRC).
Rigtige svar:
1:Sacramento.
2: Arizona.
3: Carson City.
En ud af tre - og det selvom jeg har været der selv, vel at mærke i alle tre stater.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund