mboost-dp1

Blond, blond, blond og atter blond

Gå til bund
Gravatar #2 - Spiderboy
3. dec. 2007 12:19
Du godeste... Hun er da mere blond, end politiet tillader. :-O

Det klip minder lidt om http://newz.dk/forum/tagwall/dum-dummere-74138
Gravatar #3 - gentox
3. dec. 2007 12:48
Nu behøver hun jo ikke at være særligt meget dummere end resten af den Amerikanske befolkning.
Geografi er nemlig ikke det der er højest prioriteret i skolen.http://www.wulffmorgenthaler.com/default.aspx?id=656c268e-ff70-43a3-9e52-b4923c42e1f2
Gravatar #4 - KaW
3. dec. 2007 15:26
Jeg vidste egentlig heller ikke svaret på spørgsmålet. Og det er selvom jeg bor i Europa, jeg er dog klar over at Europa ikke er et land.
Til deres forsvar, som mange Europæere glemmer, kan vi da heller ikke nævne hvilken hovedstad de forskellige stater i USA har. Spørg jer selv om følgende:
- Hvilken hovedstad har de i Californien?
- I hvilken stat er Phoenix hovedstad i?
- Hvad hedder hovedstaden i Neveda?

Kan i svare på det uden at google eller samle informationer, og kan i svare på det op til et tv-show? Jeg tror kun det er et fåtal af os der kan det.

En anden ting at tænke på er deres uddannelse, samt hvem de caster ind i sådan et tv-program, det er heller ikke helt tilfældigt.
Gravatar #5 - Cyrack
3. dec. 2007 15:46
KaW:
Forskellen er så bare at det du nævner er stater, der ikke har sin egen udenrigspolitik, og derfor er lettere irrelevante for alle uden for USA. Jeg ved godt at mange amerikanere ser resten af verdenen som lettere irrelevant, men dem om det...
Gravatar #6 - Spiderboy
3. dec. 2007 15:46
Nej, men de fleste ved godt, at USA er et land og at Californien og Nevada er amerikanske stater og Phoenix er en by i USA.

Hun troede Europa var et land og troede ikke at Frankrig (!), Ungarn og Tyrkiet var lande.
Gravatar #7 - zin
3. dec. 2007 16:43
#4:
1: Los Angeles vil jeg skyde på, eller San Francisco. Jeg har også en ide eller to omkring San Diego, hvorfor ved jeg ikke. (IIRC)
2: Phoenix er hovedstaden i Arizona (IIRC)
3: Hovedstaden i Nevada hedder Salt Lake City (IIRC).

Rigtige svar:
1:Sacramento.
2: Arizona.
3: Carson City.

En ud af tre - og det selvom jeg har været der selv, vel at mærke i alle tre stater.
Gravatar #8 - Bjørn
3. dec. 2007 18:55
Hehe kom lige hjem fra Budapest i går aftes...

Udover at Europa var et land kommentaren så ved jeg sgu heller ikke hvor mange danskere der ved at Budapest er hovedstaden i Ungarn!

18% måske af folk mellem 15 til 80?
Gravatar #9 - milandt
3. dec. 2007 21:47
Så konklusionen er altså at blondinen er mindst lige så klog som de fleste andre almindelige mennesker? :)
Gravatar #10 - Spiderboy
3. dec. 2007 22:20
Men de fleste ved vel at Ungarn er et land?
Gravatar #11 - zin
4. dec. 2007 07:25
#10:
Og sandsynligvis også at Frankrig er et land - ligesom USA er inddelt i stater, som Californien, Arizona, Nevada, Texas, m.v.. :-P
Gravatar #12 - punctilio
4. dec. 2007 08:02
de fleste amerikanere troede jo at Dk var hovedstaden i sverig...
også er der denne film
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login