mboost-dp1

Bedste måde at se Formel 1 på til sæson 2014

Gå til bund
Gravatar #1 - IT-ekspert Kejser
24. nov. 2013 18:15
Jeg har lige set sæsonafslutning på Formel 1 2013 og hold da op hvor er det useriøst af Viasat at skifte til online streaming på en side som ikke kan håndtere belastningen. Jeg er efterhånden træt af alle de reklamer de sender under løb, i mine øjne ikke-kompetente kommentatorer, skiftning af sendekanal osv.

Så i stedet for bare at tude vil jeg prøve at tage action og frem til sæson 2014 (hvor danske Kevin også er med) forsøge at finde den bedste måde at få Formel 1 hjem i min stue.

Så nu har jeg opsagt TV3+ gennem Yousee og tænker først og fremmest på at få Sky Sport. I den indledende fase er jeg åben for alle forslag og løsninger i forhold til at få en dækning af F1 som er noget bedre end den som Viasat har givet for 2013.

Jeg satser på at der til næste sæson er en fiber-forbindelse til rådighed i husstanden.
Gravatar #2 - Hubert
24. nov. 2013 18:20
Kører de deres TV signal ud på nettet via viaplay.dk?
Gravatar #3 - IT-ekspert Kejser
24. nov. 2013 18:26
I sommers kørte de et tilbud at man kunne se 1 mdr for 99 kr. (den store pakke med film, tv og sport). Der var kvaliteten af signalet virkelig dårlig (2 mbit?). Jeg lavede faktisk en tråd om det vor jeg prøvede at kombinere 4 feeds så jeg kunne se replay, pit-lane, live timing og highlights på 1 storskærm. Men det koster 229,- om måneden. Og kvaliteten er ikke i orden. Desuden har folk gennem sæsonen brokket sig over kvalitet, udfald, pauser osv. så har ikke den store tiltro til den kilde. (det er også viasat der laver skidtet).
Gravatar #4 - Hubert
24. nov. 2013 18:44
Øv da. Jeg går med tanker om at teste viaplay da vi når nfl sæsonen slutter dropper yousee's alt for dyre kabel TV. Men så er spørgsmålet om det er et problem når det er live TV eller om det er et generelt problem?
Gravatar #5 - OxxY
24. nov. 2013 18:59
De af sky's udsendelser jeg har set, har været reklamefri, og med yderst kompetente værter/kommentatorer, og gode interviews og pit-wall, også under løbet.

Kommenteringen på viasat i år har jo også været endnu ringere end det pleger, de kan jo knap nok læse rigtig op fra grafikken længere, og ting som at kende forskel på kørere og dæktyper er jo helt umuligt, jeg overvejer kraftigt sky sport selv til næste år hvis det kan lade sig gøre at få (jeg er nok flyttet inden, så det giver ikke så meget mening at finde en løsning nu :))

edit: man kan evt prøve sky sport via http://www.123uktv.com/ men jeg kan ikke lige gennemskue om det er hd, og 16£ om måneden er alligevel et greb i lommen.

#4 hvis du ser nfl er det så bare ikke at hapse et gamepass? Prøv en free trial og se om du kan lide kvaliteten, prisen for en sæson er ganske rimelig imho.

https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages?ttv...
Gravatar #6 - Hubert
24. nov. 2013 19:10

Gamepass er bestemt plane næste sæson. Viaplay var mest for at supplere netflix med noget mere til ungerne.
Gravatar #7 - IT-ekspert Kejser
24. nov. 2013 19:14
Kan flere dele Season Plus? (koster alligevel 1000 kr.) men giver super bowl med også.
Gravatar #8 - Hubert
24. nov. 2013 19:25

De 1000,- er vel ret beste i den billige ende når man ser på hvad man skal betale yousee. Og modsat ved viasport/3+ så får man kompetente kommentatorer på alle kampe. Og adgang til at se alle kampe hver weekend.
Gravatar #9 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. nov. 2013 19:54
RTL!

Det er HD
De har PiP når der er reklamer
Reklamer bliver afbrudt når der sker noget spændende
Deres HD er pænere end Viasat
Tyskere går op i motorsport = mere entusiastiske kommentatorer

Gravatar #10 - IT-ekspert Kejser
24. nov. 2013 20:02

Aber mit tyske er mega dårligt... og konens ikke eksisterende...
Gravatar #11 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. nov. 2013 20:38

Ditto her, jeg er en idiot til tysk. Men jeg forstår stadig "Vettel hast die pole" ;)

Jeg skrottede Viasat for 4 år siden til fordel for RTL. Oplevelsen er så meget bedre, især pga 30 sekunders reklameblokke med PiP, og afbrydelser/instant replay ved spændende ting.
Gravatar #12 - Fjolle
24. nov. 2013 21:40
Hvis du vil betale for det er den bedste løsning vel at få Sky (Enten med streaming eller en parabol). Ellers er det bare at komme i gang med at lære tysk.
Gravatar #13 - OxxY
25. nov. 2013 10:34
PHP-Ekspert Thoroughbreed (9) skrev:
RTL!

Det er HD
De har PiP når der er reklamer
Reklamer bliver afbrudt når der sker noget spændende
Deres HD er pænere end Viasat
Tyskere går op i motorsport = mere entusiastiske kommentatorer

Det er ikke PiP under F1 mere (eller aller højst de sidte 30 min).
Billedet er bestemt ikke pænere når man har yousee :(
Gravatar #14 - IT-ekspert Kejser
25. nov. 2013 21:07
Kunne godt fristes til Sky via streaming.

Men nu har jeg fået opsagt mit abb. på TV3+.
Gravatar #15 - X9X5
26. nov. 2013 06:14
RTL kan tages gratis fra satellitten Astra 19,2E. De viser dog kun kvalifikation og løb. 2. træning kan ses på den tyske kanal SPORT1 der også kan tages gratis på Astra med en parabol. Astra byder også på flere gratiskanaler f.eks. tysk Eurosport med mere motorsport. RTL viser dog en genudsendelse af 3. træning.
Gravatar #16 - Wraith
26. nov. 2013 08:24
Er der nogen, der har gode forslag til streamingstjenester til formel 1?
Kan se noget med Sky Sport, men hvor bliver det streamet henne?
Gravatar #17 - Fjolle
26. nov. 2013 08:30
go.sky.com og xbone når de en gang får taget sig sammen til at lave en app.
Gravatar #18 - X9X5
28. nov. 2013 06:19
I England har de et trick med at modtage RTL via Astra 19,2E og få engelsk kommentator med BBC Radio 5. Jeg læser at BBC Radio 5 er FTA på 28,2E. Dermed får du gratis F1 med engelsk kommentator. Det hele står uddybet på denne hjemmeside: http://www.satcure.co.uk/accs/how_to_watch_F1.htm
Gravatar #19 - OxxY
28. nov. 2013 11:36
X9X5 (18) skrev:
I England har de et trick med at modtage RTL via Astra 19,2E og få engelsk kommentator med BBC Radio 5. Jeg læser at BBC Radio 5 er FTA på 28,2E. Dermed får du gratis F1 med engelsk kommentator. Det hele står uddybet på denne hjemmeside: http://www.satcure.co.uk/accs/how_to_watch_F1.htm

Men det er jo kun SD :(
Gravatar #20 - X9X5
28. nov. 2013 14:28
OxxY (19) skrev:
Men det er jo kun SD :(

RTL HD kræver et HD+ CA Modul. Gratis 12 måneder.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login