mboost-dp1

Asien uden internet

Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
28. dec. 2006 16:03
Hvad vil alle de online rollespils afhængige asiater gøre? Gad vide, hvad de finder på? Nogle er sikkert dumme nok til, at tage til udlandet for at spille.
Går selvmordsraten på? Det tror jeg nok :p

Kilde: Asien uden internet af DR.dk
Gravatar #2 - MiniatureZeus
28. dec. 2006 22:08
Hele landet må jo sådan set gå i stå hvis der ikke er internet forbindelse til stede.. hvad med banker, børser og andre virksomheder som er rimelig afhængegige af internet..
Gravatar #3 - BurningShadow
28. dec. 2006 22:24

Har du overvejet at internettet muligvis stadig virker "internt i asien", og at det altså kun er forbindelsen "ud" der er problemer med?

Danske banker ville også stadig virke, selvom vi mistede forbindelsen mellem norden og nordamerika.
Gravatar #4 - milandt
29. dec. 2006 00:29
Vil det sige at vi er fri for macrominers i EVE samt tilsvarende i andre MMORPGs i et par dage? Bare man spiller på europæriske eller amerikanske servere. Sweet..
Gravatar #5 - sKIDROw
1. jan. 2007 11:14
Det medfører sikket et betydeligt fald i mængden af spam, så jeg kan kun tale for dette initiativ... :)

[/Joke]
Gravatar #6 - BurningShadow
1. jan. 2007 11:24

Sjovt nok, begyndte jeg at modtage spam for lidt over en måned siden, og der er ikke sket et fald efter at asien "røg af" :(
Mon ikke det meste spam kommer fra Nordamerika og E[U|u]ropa(?)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login