mboost-dp1
Apple's Siri dumps Google in favour of Microsoft's Bing in iOS 7
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ikke at det på nogen måde kommer til at påvirke mig, da der ikke er en jordisk chance for, at jeg ender med et Apple-produkt i hænderne, men;
Hold nu kæft hvor er det dumt. Nu er jeg selv indehaver af en Nokia Lumia 800, hvor standardsøgemaskinen (hvilket ikke kan ændres) er Bing - den har endda en dedikeret knap på fronten - og det er mildest talt udueligt og ubrugeligt. Dårlige søgeresultater, dårligt UI, en irriterende funktion med konstant at skifte baggrundsbillede, skiftende mellem en Tukan og en bunke rådden tang og sidst men ikke mindst en dedikeret knap på fronten af telefonen, som man konstant rammer uden ønske herom.
Jeg kan godt se, at Google er en konkurrent til Apple, men det er i min optik hul i hovedet at forringe sit eget produkt så væsentligt, blot for at ens konkurrenter tjener penge. Samtidig er det udtryk for en lidt smålig tankegang efter min mening, men den slags kan man selvfølgelig ikke beskylde Apple for......
Hold nu kæft hvor er det dumt. Nu er jeg selv indehaver af en Nokia Lumia 800, hvor standardsøgemaskinen (hvilket ikke kan ændres) er Bing - den har endda en dedikeret knap på fronten - og det er mildest talt udueligt og ubrugeligt. Dårlige søgeresultater, dårligt UI, en irriterende funktion med konstant at skifte baggrundsbillede, skiftende mellem en Tukan og en bunke rådden tang og sidst men ikke mindst en dedikeret knap på fronten af telefonen, som man konstant rammer uden ønske herom.
Jeg kan godt se, at Google er en konkurrent til Apple, men det er i min optik hul i hovedet at forringe sit eget produkt så væsentligt, blot for at ens konkurrenter tjener penge. Samtidig er det udtryk for en lidt smålig tankegang efter min mening, men den slags kan man selvfølgelig ikke beskylde Apple for......
PunaniPounder (6) skrev:(hvilket ikke kan ændres) er Bing - den har endda en dedikeret knap på fronten
Den dedikerede knap er det eneste sted du ikke kan ændre det.
Det kan ændres i browseren, så det giver det samme antal klik uanset - dog har man jo den grimme ubrugelige knap.
PunaniPounder (6) skrev:skiftende mellem en Tukan og en bunke rådden tang
Billederne er forskellige hver dag, og det er altså nogen lækre højkvalitetesbilleder.
arne_v (4) skrev:Det virker vel logisk at man foretrækker at købe en ekstraservice fra en mindre konkurrent end fra ens store konkurrent.
Men i Safari bruger de vist stadig google til at foreslå søgninger så vidt jeg har forstået. Har du et bud på hvorfor de ikke har skiftet her?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.