mboost-dp1

Apple mobile - apple logo?

Gå til bund
Gravatar #1 - simonsweb
19. maj 2006 06:38
Hej newz'er.

Jeg sad lige og kikkede på den nye seje apple Mobil, som
jeg selvfølgelig bare skal have.

Men så tænkte jeg: Mangler der ikke et apple logo?
Ved godt at det er motorola som har "lavet" telefonen
men jeg syntes stadig at der mangler et apple logo,
for at bevise at det er en ægte apple telefon....

Link til phonen her: http://www.apple.com/itunes/mobile/
Gravatar #2 - BurningShadow
19. maj 2006 06:41
Ja, det virker da lidt forkert at der er et Motorola logo på en telefon, der bliver solgt som en Apple telefon.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
19. maj 2006 07:00
#1 simonsweb

Det der fordi at det jo ikke er en rigtig apple telefon... Det er bare en Motorola som har iTunes i sig!

Det ligner jo heller ikke en rigtig apple mobil, med det IMO grimme design!
Gravatar #4 - duck-1
19. maj 2006 07:22
der kommer en rigtig Apple Telefon.
Så slå endelig koldt vand i blodet. det bliver bedre endnu, sikkert med Apple logo og det hele :) derudover kan det nævnes at den Motorola du linker til kun har 64mb ram eller noget i den stil.
Gravatar #5 - Kadann
19. maj 2006 07:34
#4 -

Nu kan det jo lade sig gøre at pille det flash-RAM ud af begge Motorola-telefoner, som Apple har lanceret som Apple-telefoner, og udskifte det med noget større - præcis ligesom på andre mobiler der har MP3-afspiller indbygget.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
19. maj 2006 09:42
Jamen, softbank har så også udmeldt at det bare var forhåbninger... Men jeg regner også med jeg skal have den, hvis den Altså ikke bliver alt for dyr, ift. hvad den kommer til at indeholde.
Gravatar #7 - Cloud02
19. maj 2006 10:39
nyheden er dementeret ...

som jeg selvfølgelig bare skal have.

jeg føler for dig.
Gravatar #8 - simonsweb
19. maj 2006 15:10
#3 MiniatureZeus

Nåh ja - det er faktisk rigtigt det der med at det ikke er en
rigtig apple telefon - det havde jeg ikke lige tænkt på :P
Gravatar #9 - The-Lone-Gunman
19. maj 2006 15:23
Mangler der ikke et apple logo?
Der er vel ingen grund til at devaluere den endnu mere. Men du ville måske også ønske, at der stod Nik & Jay på din Nexus t-shirt.
Gravatar #10 - NFX
20. maj 2006 14:37
#5:
Den kan udvides, men så vidt jeg husker er der en begrænsinger på max 100 musiknumre på den. Vist nok noget med at den ikke skal gå hen og stjæle fokus fra de rigtige iPods (?!).
Gravatar #11 - Simm
20. maj 2006 15:22
#10: Sær tankegang fra Apples side af :) men det må de jo selv om.. en kombineret mobil/ipod med x antal gb HD kunne da være klasse!
Gravatar #12 - MiniatureZeus
21. maj 2006 08:34
Ja men med apple priser så bliver den jo ikke lige frem billig! :(
Gravatar #13 - Simm
21. maj 2006 18:32
#12: Næ, men det har heller aldrig været Apples varemærke
Gravatar #14 - frederickgragg
7. mar. 2025 09:07
Are you preparing for the IIA CIA Part 3 Exam (IIA-CIA-Part3-3P)? This comprehensive exam assesses your knowledge in internal auditing, focusing on governance, risk management, and control. Master the principles of organizational governance, risk management frameworks, and audit processes to ensure you’re ready for the exam. With proper preparation, you can confidently tackle the complex scenarios and case studies that form the basis of the test. Stay ahead of the competition and boost your career with this globally recognized certification. Start your journey to becoming a certified internal auditor today!

https://www.activedumpsnet.com/product-detail/IIA-...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login